دعای توسل صوتی | 15 صوت زیبا و دلنشین برای دعای توسل


دعای توسل صوتی | 15 صوت زیبا و دلنشین برای دعای توسل

دعای توسل یکی از دعاهای محبوب در میان شیعیان است؛ در ادامه دانلود دعای توسل با 15 صوت زیبا را برای شما گرداوری کرده‌ایم. شما همراهان عزیز ستاره میتوانید دعای توسل صوتی mp3 را با کیفیت عالی دریافت نمایید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند... نمایش

دعای توسل یکی از دعاهای مشهور در بین شیعیان است که با عبارت «اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُک وَ أَتَوَجَّهُ إِلَیک بِنَبِیک نَبِی الرَّحْمَهِ…» آغاز می‌شود. این دعا در اصل از کتاب بحارالانوار گرفته شده و توسط شیخ صدوق از ائمه معصومین روایت شده است. محتوای این دعا شامل درخواست حاجت و شفاعت از خداوند متعال است با واسطه قرار دادن چهارده معصوم. خواندن این دعا نشان دهنده احترام و تقدیس مقام اولیای دین در نزد خداوند می‌باشد و به هیچ وجه منافاتی با مفهوم توحید ندارد.

در طی این دعا، خواننده با نام بردن از هر یک از چهارده معصوم (علیهم السلام)، از خداوند درخواست می‌کند تا به حق آنها، حاجات وی را برآورده سازد. این توسل به معصومین شامل درخواست برای شفاعت نزد خداوند نیز می‌شود.

دعای توسل به طور سنتی در ایران، به خصوص در میان شیعیان، شب‌های چهارشنبه پس از نماز مغرب و عشا در مکان‌های مذهبی و به صورت جمعی خوانده می‌شود. این رسم نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه ویژه این دعا در بین افراد مؤمن است.

در ادامه ۱۵ صوت دلنشین از دعای توسل را می‌شنویم. علاوه بر این می‍توانید نسخه اندروید دعای توسل و دعای توسل به صورت pdf را از لینک های ارائه شده دانلود کنید.

۱۵ دعای توسل صوتی

محبوب ترین فایل های صوتی دعای توسل، دعای توسل فرهمند، علی فانی، منصوری و .. است که در این بخش دعای توسل را به صورت صوتی منتشر کرده ایم تا عزیزان برای روا شدن حاجات خود به این دعای شریف گوش جان بسپرند.

دعای توسل با صدای حاج میثم مطیعی

دانلود

دعای توسل با صدای حاج مهدی سماواتی

دانلود

دعای توسل با صدای محسن فرهمند

دانلود

دعای توسل با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود

دعای توسل با صدای حاج سعید حدادیان

دانلود

دعای توسل با صدای سید مهدی میرداماد

دانلود

دعای توسل با صدای حاج مهدی سلحشور

دانلود

دعای توسل با صدای باسم کربلایی

دانلود

دعای توسل با صدای علی فانی

دانلود

دعای توسل با صدای اباذر حلواجی

دانلود

دعای توسل با صدای محمد آل صفی

دانلود

دعای توسل با صدای علی علیزاده

دانلود

دعای توسل با صدای حسین غریب

دانلود

دعای توسل با صدای حسین اکرف

دانلود

دعای توسل مداحی

دانلود

دعای توسل یکی از دعای های معروف و بسیار مجرب شیعیان است که در شب چهارشنبه در مکان های مذهبی خوانده می شود. این دعا برای حاجت روا شدن، حل مشکلات و گرفتاری ها بسیار توصیه شده است. ما در این مطلب لینک دانلود مجموعه صوتی دعای توسل با صدای استادان فرهمند، حدادیان، سلحشور، سماواتی، میرداماد برایتان گردآوری کردیم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید و کاربردی بوده باشد. می توانید این پست را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همستر کمبات راه نات کوین را می‌رود؟ | تفاوت جدی همستر و نات