شایعه بود: تاتنهامی‌ها تا پای جان می‌جنگند! (عکس)


شایعه بود: تاتنهامی‌ها تا پای جان می‌جنگند! (عکس)

رادو دراگوشین، مدافع تاتنهام، با دفع توپی فوق‌العاده مانع از گلزنی منچسترسیتی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های منچسترسیتی برای گلزنی در نیمه اول دیدار مقابل تاتنهام با ناکامی همراه بود. آنها در ۴۵ دقیقه ابتدایی چند موقعیت مناسب گلزنی داشتند اما خط دفاعی تاتنهام مستحکم ظاهر شد.

در این بازی بسیار حساس که می‌تواند تعیین‌کننده سرنوشت قهرمانی لیگ برتر باشد، منچستر سیتی و تاتنهام در استادیوم تاتنهام هاتسپر به مصاف همدیگر رفته‌اند.

شایعه بود: تاتنهامی‌ها تا پای جان می‌جنگند! (عکس)

هدف سیتیزن‌ها در این بازی رسیدن به صدر جدول است و در طرف دیگر تاتنهام تلاش می‌کند به سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نزدیک شود.

در نیمه اول بازیکنان منچستر سیتی بارها با خلق حملاتی به گلزنی نزدیک شدند اما هر بار مدافعان و گلیرمو ویکاریو، دروازه‌بان تاتنهام، مانع از به برتری رسیدن سیتی شدند.

علاوه‌بر تک به تک فیل فودن که با واکنش عالی ویکاریو همراه بود، سیتیزن‌ها در دقایق پایانی هم به یک موقعیت عالی دست یافتند اما این بار دراگوشین درخشان ظاهر شد.

شایعه بود: تاتنهامی‌ها تا پای جان می‌جنگند! (عکس)

در دقیقه ۴۵ روی ارسال فودن به محوطه جریمه اسپرز، هالند به توپ رسید اما ضربه او به سمت دروازه با دفع فن د فن همراه شد. در برگشت برناردو سیلوا از راه رسید و قصد داشت با یک ضربه به طاق دروازه بازی را ۱-۰ کند اما دراگوشین به شکلی چشم‌نواز با سر توپ را دفع و به بهترین شکل ممکن از دروازه ویکاریو دفاع کرد.

این صحنه خلاف گفته برخی هواداران تاتنهام است که پیش از آغاز بازی مدعی شده بودند مایل هستند تیم‌شان مقابل سیتی شکست بخورد چرا که باعث می‌شود دست آرسنال از قهرمانی دور شود، اما این دفاع عالی بازیکنان تاتنهام نشان داد که آنها با این میل وارد زمین نشده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...