برگزاری جلسه مشترک دستگاه دیپلماسی و نهادهای مرتبط با حج


برگزاری جلسه مشترک دستگاه دیپلماسی و نهادهای مرتبط با حج

جلسه مشترک دستگاه دیپلماسی و نهادهای مرتبط با حج در وزارت امور خارجه برگزار و بر ضرورت همکاری و هماهنگی مشترک همه دستگاه‌های ذیربط برای پیشبرد امور مربوط به آن تاکید شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، جلسه مشورتی مشترک وزارت امور خارجه، بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج زیارت و دیگر نهادهای ذیربط با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، سیدعبدالفتاح نواب رئیس بعثه مقام معظم رهبری، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و مدیران ارشد سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

در این نشست مسائل و مباحث مرتبط با هماهنگی‌ها و امور اجرائی حج سال جاری مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت همکاری و هماهنگی مشترک همه دستگاه‌های ذیربط برای پیشبرد امور مربوط به آن تاکید شد.

حجت‌الاسلام نواب رئیس بعثه مقام معظم رهبری نیز در این نشست، توصیه های لازم را بیان و همچنین رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تبیین اقدام های انجام شده، بر ضرورت هماهنگی‌هاجهت برگزاری شایسته حج تاکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز ضمن ارائه گزارشی از تلاش ها و اقدامات انجام شده، آمادگی وزارت امور خارجه را جهت هماهنگی و مساعدت‌های لازم اعلام کرد.

منبع : ایرنا
به اشتراک گذاری


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)