امشب مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی تمام می‌شود


امشب مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی تمام می‌شود

ساعت ۲۴ امروز (۲۵ اردیبهشت ماه)، آخرین زمان از مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی و شناسه یکتا است و مجوزهای کاغذی تبدیل شده به شناسه یکتا تا امروز از مرز ۷۴۲ هزار مجوز گذشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، ساعت ۲۴ امشب (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین روز از مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغدی دستگاه‌ها و اصناف به الکترونیکی و شناسه یکتا است. در یک سال گذشته، مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب وکار، بارها اعلام کرده است که صاحبان مجوزهای کاغذی و دستگاه‌های صادر کننده این مجوزها ملزم هستند هرچه زودتر مجوزهای کاغذی خود را در جهت تسهیل فضای کسب و کار به مجوز الکترونیکی تبدیل و شناسه یکتا دریافت کنند.

طبق قانون بهبود فضای کسب و کار، از این تاریخ به بعد، صاحبان مجوزهای کاغذی که مجوزهای خود را به شناسه یکتا تبدیل نکرده‌اند از خدمات دولتی محروم می‌شوند.

البته این محرومیت برای صاحبان مجوزهای زیرمجموعه برخی دستگاه‌ها که در تبدیل مجوزهای زیرمجموعه خود کوتاهی کرده‌اند به تدریج و با مرور زمان اعمال می‌شود.

جندی پیش سید امیر سیاح – رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار - در این رابطه اظهار کرد: بی شک، محدودیت‌های دولتی برای کسانی که مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا ندارند به تدریج شروع می‌شود و قطعا از مجوزهایی که دستگاه‌های مربوطه آن‌ها در این زمینه کم کاری کرده‌اند، این محدودیت‌ها آغاز نمی‌شود.

منبع : ایسنا
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی