مربی قدوس هم به منچستر یونایتد نه گفت!


مربی قدوس هم به منچستر یونایتد نه گفت!

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، در مصاحبه‌ای به علاقه منچستر یونایتد به او نه گفت!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه شایعات به وجود آمده حول محور سرمربی منچستر یونایتد در فصل آینده، برخی رسانه‌ها از علاقه شیاطین سرخ به توماس فرانک گفته‌اند.

فرانک پس از صعود به لیگ برتر با برنتفورد، عملکرد بسیار خوبی با این باشگاه داشته و توانسته است آنها را در بالاترین سطح فوتبال انگلیس نگه دارد و حالا با یک پیشنهاد قابل توجه مواجه شده است.

پس از افرادی مانند توماس توخل، گرت ساوتگیت و زین‌الدین زیدان، اخباری در مورد علاقه مالکان جدید یونایتد از جمله سر جیم راتکلیف به توماس فرانک منتشر شده است.

مربی قدوس هم به منچستر یونایتد نه گفت!

طبق اخبار روزهای گذشته راتکلیف از عملکرد اریک تن‌هاخ رضایت ندارد و به دنبال اخراج او و یافتن جایگزینی مناسب برای این مربی هلندی است.

در شایعاتی که به گوش می‌رسد گفته می‌شد نمایندگان یونایتد در حال بررسی شرایط توماس فرانک برای مذاکره با او هستند اما این مربی در مصاحبه جدیدی این احتمال را رد کرد.

او گفت: «من واقعا از جایی که هستم خوشحالم. بودن در اینجا بسیار مانند حضور در یک باشگاه عالی و بزرگ است. من می‌توانم برای سال‌های زیادی در این باشگاه بمانم. از علاقه باشگاه‌های دیگر ممنونم اما من نمی‌خواهم شرایط خوبی که در حال حاضر دارم را تغییر دهم.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دریبل موفق، سانتر تماشایی و ضربه سر تمام کننده؛/ دژاوو، مسیر دروازه نفت و پرسپولیس یکی ...