رافائل لیائو:/ تلاش کردم این ستاره بارسا را به میلان بیاورم


رافائل لیائو:/ تلاش کردم این ستاره بارسا را به میلان بیاورم

رافائل لیائو، ستاره میلان، اعتراف کرد که قبلا تلاش کرده بود که ژوائو کانسلو، مدافع کناری سابق اینتر، یوونتوس، منچستر سیتی و فعلی بارسلونا را متقاعد کند که به روسونری بپیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، بهترین بازیکن سری A در فصل ۲۲-۲۰۲۱ در مصاحبه‌ای با فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف حوزه نقل و انتقالات، که امروز منتشر شده است، درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که قابل توجه‌ترین آن تلاش‌هایش برای متقاعد کردن کانسلو برای پیوستن به میلان بوده است.

لیائو قبلاً از طریق رسانه‌های اجتماعی چندین تلاش برای متقاعد کردن سایر بازیکنان برای پیوستن به باشگاهش انجام داده است و برای این کار اغلب از ایکس (توییتر سابق) و ارسال پیام «به میلان بیا» استفاده کرده است.

رافائل لیائو:/ تلاش کردم این ستاره بارسا را به میلان بیاورم

او در طول مصاحبه جدید خود اعتراف کرد که قبل از انتقال قرضی کانسلو به بارسلونا با او درباره پیوستن به میلان صحبت کرده و از او خواسته به جای بارسلونا، این تیم ایتالیایی را انتخاب کند.

او گفت: «من در تیم ملی با او صحبت کردم. او برای اینتر بازی کرده و شهر را می‌شناسد. برای همین به من گفت «راستش، من واقعا میلان را دوست دارم، میلان باشگاه بزرگی است، زمانی که در ورزشگاه مقابل آنها بازی می‌کردم، شور و اشتیاق هواداران را احساس می‌کردم، وقتی بچه بودم، باشگاه را خیلی دوست داشتم.» بعد از این حرفش من به او گفت حتما به میلان بیا.»

او به من گفت که رخ دادن این انتقال بسیار سخت است چون میلان مذاکرات جدی‌ای برای جذبش انجام نداده بود و در سمت دیگر بارسلونا از قبل به شکل جدی علاقه‌اش را اعلام کرده بود.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...