پورشه 911 هیبرید، سریع‌تر از GT2 RS قدیمی در نوربرگ‌رینگ


پورشه 911 هیبرید، سریع‌تر از GT2 RS قدیمی در نوربرگ‌رینگ

نسخهٔ بروز شدهٔ پورشه ۹۱۱ همراه با پیشرانهٔ هیبریدی در ۸ خرداد رونمایی خواهد شد. ۹۱۱ هیبریدی در نوربرگ‌رینگ تایم ۷ دقیقه و ۱۶.۹ ثانیه را ثبت کرده است. پورشه نسخهٔ بروز شدهٔ ۹۱۱ نسل ۹۹۲ را در ۲۸ می برابر با ۸ خرداد رونمایی خواهد کرد. این...

نسخهٔ بروز شدهٔ پورشه ۹۱۱ همراه با پیشرانهٔ هیبریدی در ۸ خرداد رونمایی خواهد شد. ۹۱۱ هیبریدی در نوربرگ‌رینگ تایم ۷ دقیقه و ۱۶.۹ ثانیه را ثبت کرده است.
پورشه 911 هیبرید، سریع‌تر از GT2 RS قدیمی در نوربرگ‌رینگ

پورشه 911 هیبرید، سریع‌تر از GT2 RS قدیمی در نوربرگ‌رینگ

پورشه نسخهٔ بروز شدهٔ ۹۱۱ نسل ۹۹۲ را در ۲۸ می برابر با ۸ خرداد رونمایی خواهد کرد. این خودرو هرچند از نظر ظاهری تفاوت چندانی نخواهد داشت اما زیر پوست آن اتفاق مهمی رخ داده است. برای اولین بار در تاریخ ۵۰ سالهٔ ۹۱۱، پورشه قوای محرکهٔ هیبریدی را برای این ماشین ارائه خواهد کرد. گفته شده این قوای محرکه، ۹۱۱ را حتی پویاتر از قبل خواهد کرد. البته مدت‌ها بود که می‌دانستیم ۹۱۱ هیبریدی در راه است ولی حالا تیزر جدید پورشه نشان می‌دهد که این نسخه در قالب یک مدل مجزا ارائه نمی‌شود و برای همان مدل معمولی کاررا در نظر گرفته شده است.

پورشه 911 هیبرید، سریع‌تر از GT2 RS قدیمی در نوربرگ‌رینگ

پورشه اما فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی ۹۱۱ هیبریدی اعلام نکرده است و صرفاً میدانیم که این قوای محرکه دقیقه و از نوع پلاگین‌هیبریدی نخواهد بود. این خودرو همچنین یک دور پیست نوربرگ‌رینگ را ظرف ۷ دقیقه و ۱۶.۹ ثانیه طی کرده که ۸.۷ ثانیه از کاررا S معمولی ۹۹۲ سریع‌تر است. این تایم همچنین حدود یک ثانیه هم از ۹۱۱ GT2 RS نسل ۹۹۷ هم سریع‌تر است. البته هرچند از تایم آن خودرو ۱۴ سال می‌گذرد و طی این سال‌ها تکنولوژی لاستیک‌ها هم بسیار پیشرفت کرده اما رکورد ۹۱۱ هیبریدی نشان می‌دهد که نسخه‌های معمولی ۹۱۱ بسیار سریع شده‌اند. این تایم با لاستیک‌های جاده‌ای استاندارد و کیت آیرودینامیکی سفارشی به دست آمده است که شامل یک بال بزرگ و ثابت در عقب می‌شود.

پورشه 911 هیبرید، سریع‌تر از GT2 RS قدیمی در نوربرگ‌رینگ

تاکنون تصاویر جاسوسی زیادی از نمونه‌های در حال آزمایش ۹۱۱ با و بدون کیت آیرودینامیکی دیده‌ایم و به نظر می‌رسد این کیت شامل پره‌های عمودی در سپر جلو هم می‌شود که ممکن است فلپ‌های فعال باشند. رانندهٔ تست پورشه «یورگ برگمایستر» در مورد ۹۱۱ هیبریدی می‌گوید:

ما چسبندگی و قدرت بسیار بیشتری داریم و پاسخگویی فوری سیستم هیبریدی هم یک مزیت بزرگ است

پورشه همچنین روی نسخهٔ جدید ۹۱۱ بیش از ۵ میلیون کیلومتر آزمایش انجام داده است.

پورشه 911 هیبرید، سریع‌تر از GT2 RS قدیمی در نوربرگ‌رینگ


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نمایش محصولات آرین دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد