عملیات ویژه برای نجات پیرمرد تنها از حلقه آتش خانه متروکه در خاوران


عملیات ویژه برای نجات پیرمرد تنها از حلقه آتش خانه متروکه در خاوران

به گزارش رکنا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 3:40 دقیقه صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاههای 113، 24 و گروه امداد و نجات 2 را به محل حادثه در خیابان...

به گزارش رکنا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 3:40 دقیقه صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاههای 113، 24 و گروه امداد و نجات 2 را به محل حادثه در خیابان خاوران، نرسیده به ترمینال خاوران اعزام کرد.

اکبر فرهادی افسر آماده منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در یک ساختمان مسکونی متروکه دو طبقه به مساحت تقریبی 30 متر مربع، بر اثر بی احتیاطی آتش سوزی رخ داده بود و در جریان آن، صاحب خانه که پیرمردی 60 ساله بود در میان آتش گرفتار و دچار سوختگی و دود گرفتگی شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق و گاز این ساختمان مسکونی، به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول به وسیله یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی رفتند و گروه دوم نیز به طور همزمان به جستجو و نجات محبوسین احتمالی در ساختمان پرداختند.

فرهادی تصریح کرد: در جریان این حادثه، مصدوم توسط آتش نشانان نجات پیدا کرد و تحویل عوامل اورژانس شد.

اکبر فرهادی در خصوص علت بروز آتش سوزی اظهار داشت: تحقیقات بیشتر در خصوص علت وقوع این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه ادامه دارد.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی


عملیات ویژه برای نجات پیرمرد تنها از حلقه آتش خانه متروکه در خاوران

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


مرکز درمان و توانبخشی روانپزشکی روان آسای ولیعر در آتش سوخت / آتش سوزی هولناک در خیابان...