حمله آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن


حمله آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن

منابع یمنی اواخر شب گذشته اعلام کردند که آمریکا و انگلیس در تجاوزی مشترک فرودگاه بین‌المللی الحدیده را ۴ بار مورد هدف قرار دادند.

رسانه‌های یمنی شامگاه گذشته از تجاوز آمریکا و انگلیس به فرودگاه بین‌المللی الحدیده خبر دادند.

شبکه المسیره در این زمینه گزارش داد که متجاوزان آمریکایی و انگلیسی فرودگاه بین‌المللی الحدیده را چهار بار هدف تجاوز خود قرار دادند.

جزئیات بیشتری درباره این خبر منتشر نشده و آمریکا و انگلیس واکنشی به آن نداشته‌اند.

روز دوشنبه هم منابع یمنی از تجاوز آمریکایی- انگلیسی به فرودگاه الحدیده خبر داده بودند.

دیروز «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن به طور رسمی از آغاز چهارمین مرحله تشدید عملیات های یمن ضد رژیم اشغالگر که طی آن عملیات‌های بزرگی در روزهای آینده انجام خواهد شد خبر داده و بر موضع یمن در ایستادن کنار محور مقاومت در شرایطی که کل جهان غزه را رها کرده است تاکید کرد.

وی تاکید کرد: یمن ثابت کرد که از جایگاه راهبردی مهمی برخوردار است، به این شکل که مستکبران را در دریای سرخ و عرب و اقیانوس هند خوار و ذلیل کرد و حاکمیت خود و حاکمیت عربی را بر دریاهای عربی و ...از دریای سرخ و عرب تا اقیانوس هند و دریای مدیترانه اعمال کرد.

سریع با انتقاد از سکوت جهانی در برابر جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جهان به جایی رسیده که هیچکس جرات ندارد حتی یک کلمه به آمریکا بگوید اما در همین جهان یمن با موشک‌ها و جنگنده‌های خود آمریکایی‌ها را هدف قرار می‌دهد و اعتبار و آبروی این کشور را از بین برده است.

حمله آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن

یحیی سریع اظهار داشت: در سایه عملیات‌های یمن طرف آمریکایی به جایی رسیده که نمی‌تواند از کشتی‌های خودش دفاع کند، در حالی که یمن همچنان در جنگ با آمریکا و طرف اسرائیلی است. آنها می‌خواستند فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را از بین ببرند و ما را از نوشتن این شعارها بر روی دیوارها منع کنند اما امروز ما این شعارها را روی موشک‌ها می‌نویسیم و با همین موشک‌ها آمریکا و اسرائیل را هدف قرار می‌دهیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بالگرد اورژانس 5 بیمار را از مرگ نجات داد / در ارومیه رخ داد