روانشناسی هنر درک انسان‌هاست


روانشناسی هنر درک انسان‌هاست

به گزارش خبرگزاری آنا، آیین جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور ۹۰ دانش‌آموخته این رشته که ورودی مقاطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این...

روانشناسی هنر درک انسان‌هاست
به گزارش خبرگزاری آنا، آیین جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور ۹۰ دانش‌آموخته این رشته که ورودی مقاطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این واحد دانشگاهی بودند، برگزار شد.

مدیر گروه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در این مراسم روانشناسی را علمی پیچیده با ابعاد گسترده برشمرد و اظهار کرد: روان‌شناس باید با توجه به همه ابعاد شناختی و تا حد ممکن از فرد به درمان بپردازد.

شهناز نوحی افزود: روانشناسی را نمی‌توان صرفاً به‌عنوان یک علم تصور کرد؛ بلکه با توجه به موارد متعدد رفتاری مراجعان، روانشناس باید برای هر کدام نسخه‌ای جداگانه تنظیم کند و آنچه در تئوری آموخته‌شده تنها بخشی از ابعاد وسیع این حرفه به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: روانشناسی هنر درک انسانهاست و این یعنی یک روانشناس باید با توجه به همه ابعاد انسانی اعم از شناختی، هیجانی، اجتماعی، زیستی، معنوی و. به درمان بپردازد.

در این آیین، سوگندنامه تعهدات حرفه روانشناسی، توسط دانش‌آموختگان قرائت شد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...