برگزاری فستیوال ماکیان زینتی، فرصتی برای اشتغال زایی و سرمایه گذاری


برگزاری فستیوال ماکیان زینتی، فرصتی برای اشتغال زایی و سرمایه گذاری

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، برگزاری فستیوال ماکیان زینتی ایران را فرصتی برای سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی به ویژه برای بانوان در بخش مشاغل خانگی دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، عبدالمجید رنجبر با بیان اینکه این فستیوال همزمان با هجدهمین نمایشگاه دام و طیور و آبزیان، تجهیزات و صنایع وابسته در فارس برگزار می شود، افزود: تولید و پرورش ماکیان زینتی قابلیت ارزی‌آوری و توسعه صادرات و همچنین اشتغال‌آفرینی قابل توجهی دارد که در برنامه‌های حمایتی دولت و جهاد کشاورزی فارس قرار گرفته و برای سرمایه‌گذاران یک فرصت اقتصادی است.

این مقام مسئول به ضرورت تلاش مستمر و مبتنی بر دانش‌ در فرآیند تولید ماکیان زینتی اشاره کرد و گفت: تولیدات باید بر اساس استانداردهای لازم و با برندسازی بتواند در بازارسازی و بازاریابی چه در داخل کشور و چه در سایر کشورهای خارجی به جایگاه مناسبی دست پیدا کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بر ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تولید ماکیان زینتی در سایر استان‌ها تاکید کرد و افزود: خدمات فنی و اجرایی این حوزه می‌تواند با تشکیل انجمن و حتی فدراسیون به صورت فراگیر در سطح ملی و بین‌المللی توسعه یابد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم