دولت بجای تصفیه آشغال ها را زیر فرش پنهان می‌کند


دولت بجای تصفیه آشغال ها را زیر فرش پنهان می‌کند

محمد مهاجری گفت: مسئولان دولت و شخص آقای رئیسی واقعا نمی‌دانند که وضع معیشت مردم خوب نیست؟ و واقعا گمان می‌کنند با سانسور خبرها، ناگهان آتشی که زندگی مردم را می‌سوزاند،گلستان می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در یادداشتی در کانال تلگرامی خود به واکنش دولت به انتقادات اخیر مراجع تقلید از عملکرد اقتصادی آن پرداخت.

او نوشت: خبرهایی که از جلسات ملاقات رئیس جمهور با چندتن از مراجع‌عظام‌تقلید منتشر شد، گویای آن بود که انتقادات تندی از عملکرد دولت سیزدهم بخصوص در تامین معیشت مردم صورت گرفته و از گرانی و مشکلات اقتصادی شدیداً گلایه شده است.

این انتقادات بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت و حس رضایت شهروندان را از رویکرد انتقادی مراجع محترم برانگیخت.

با این حال بلافاصله مسئولان ناشی دولت دست به کار شدند و به جای حل مسئله به پاک‌کردن صورت مسئله پرداختند و با رفتاری بچگانه و غیرحرفه‌ای دفتر مراجع را زیر فشار گذاشتند تا به تصور واهی‌شان تاثیر انتقادات را کاهش داده و دولت را از زیر ضرب نجات دهند.

مسئولان دولت و شخص آقای رئیسی واقعا نمی‌دانند که وضع معیشت مردم خوب نیست؟ و واقعا گمان می‌کنند با سانسور خبرها، ناگهان آتشی که زندگی مردم را می‌سوزاند،گلستان می‌شود؟

این دستپاچگی از کجا می‌آید که به محض طرح انتقاد از دولت توسط افراد و یا رسانه‌ها عده‌ای دست بکار می‌شوند تا ظاهر ویران عملکرد دولت را ماله بکشند؟

پاسخش روشن است. ناتوانی در دستگاههای اجرایی موج می‌زند و دولت بجای اینکه به تصفیه مدیران بی عرضه در سطوح مختلف(به ویژه برخی وزیران) بپردازد تا مسآله حل شود، آشغالها را زیر فرش پنهان می‌کند و در واقع با این کار سر خودش را گول می‌مالد.

و در این وسط آقای رئیسی جوری حرف می زند که انگار روزهای تبلیغاتی ۱۳۹۶ یا۱۴۰۰ است.

منبع : خبر آنلاین
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افتتاح بخش ارز خدماتی در مرکز مبادله