لیبرمن: حماس و السنوار بهتر از نتانیاهو جنگ را مدیریت می‌کنند


لیبرمن: حماس و السنوار بهتر از نتانیاهو جنگ را مدیریت می‌کنند

وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی انتقاد شدیدی از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم و کابینه جنگ به عمل آورد.

لیبرمن: حماس و السنوار بهتر از نتانیاهو جنگ را مدیریت می‌کنند

به گزارش راهبرد معاصر، آویگدور لیبرمن، وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی انتقاد شدیدی از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم و کابینه جنگ به عمل آورد و گفت که کابینه جنگ، اسرائیل را به سمت شکست سوق می‌دهد و جنبش حماس و رهبر آن در غزه یعنی یحیی السنوار بهتر از نتانیاهو جنگ را از تونل‌ها مدیریت می‌کنند.

لیبرمن در اظهاراتی که امروز-چهارشنبه- روزنامه «یسرائیل هیوم» منتشر کرد، گفت که دولت هیچ چشم‌انداز و برنامه‌ای برای نحوه مدیریت عملیات ندارد و نتانیاهو به دلیل سردرگمی‌اش، حمایت بین‌المللی از اسرائیل را از دست داده است.

لیبرمن همچنین از وزیران بنی گانتس و گادی آیزنکوت خواست تا کابینه جنگ را ترک کنند، زیرا آن ۲ هیچ تأثیری در این کابینه جنگ ندارند.

لیبرمن گفت: «هیچ دلیلی وجود ندارد که حامیان "سازمان‌های تروریستی" در کنست و خارج از آن، مانند حنین رعبی، رائد صلاح و احمد طیبی، شهروندان اسرائیل باقی بمانند و به تشکیلات خودگردان فلسطین منتقل نشوند.»

او معتقد است هر کاری که دولت اشغالگر انجام می‌دهد هدفش بقای سیاسی است و غفلت آن باعث ایجاد شکاف بزرگی در جامعه شده است.

وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد که همه کسانی که در هفت اکتبر شکست خورده‌اند- با اشاره به عملیات طوفان الاقصی - از جمله نخست وزیر، وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش باید پست‌هایشان را ترک کنند.

وی همچنین در موضعی جنگ طلبانه بر لزوم قرار نگرفتن سربازان ارتش در معرض خطر و ایجاد سامانه موشکی که بتواند هر هدفی را در ایران در عرض هشت دقیقه هدف قرار دهد، تاکید کرد./ ایسنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش