یک عنوان مهم در لیگ برتر به استقلال رسید


یک عنوان مهم در لیگ برتر به استقلال رسید

تیم فوتبال استقلال تهران با برتری برابر فولاد، عنوان بهترین تیم بازی‌های خانگی در فصل بیست و سوم لیگ برتر را از آن خود کرد.

یک عنوان مهم در لیگ برتر به استقلال رسید

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال و پیروزی استقلال تهران و پرسپولیس در دیدارهای خانگی و خارج از خانه، بهترین تیم‌ها در بازی‌های خانگی و خارج از خانه در فصل بیست و سوم مشخص شدند.

استقلال تهران موفق شد در این هفته، فولاد خوزستان را در خانه با یک گل مغلوب کند. آبی‌های پایتخت تا به اینجای کار ۱۴ بازی در ورزشگاه آزادی انجام داده که در مجموع ۳۸ امتیاز کسب کرده اند. تیم دوم جدول بازی‌های خانگی، پرسپولیس است که از ۱۳ بازی، ۳۱ امتیاز به دست آورده و اگر سرخ‌ها دو بازی آینده خود را در ورزشگاه آزادی با پیروزی پشت سر بگذارند، ۳۷ امتیازی می‌شوند و نمی‌توانند عنوان بهترین تیم بازی‌های خانگی را از آن خود کنند.

در جدول دیدارهای خارج از خانه نیز، پرسپولیس با انجام ۱۴ بازی و کسب ۲۸ امتیاز در صدر قرار دارند و ذوب آهن با ۱۳ بازی و ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم است. در ۳ هفته پایانی لیگ برتر، پرسپولیس یک بازی و ذوب آهن دو دیدار خارج از خانه دارند و باید دید در پایان فصل بیست و سوم کدام تیم می‌تواند عنوان بهترین تیم خارج از خانه را از آن خود کند./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم