راز بزرگ: ژاوی از اول این ستاره را نمی‌خواست


راز بزرگ: ژاوی از اول این ستاره را نمی‌خواست

ژاوی، سرمربی بارسلونا، از ابتدا موافق به خدمت گرفتن ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید نبود.

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس روزهای خوبی را در اتلتیکو مادرید سپری نکرد و در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت با امضای قراردادی قرضی و یک ساله از این باشگاه جدا شود و پیراهن بارسلونا را در این فصل به تن کند.

این بازیکن در تابستان سال گذشته بارها مدعی شده بود که آرزویش حضور در بارسلونا بوده و همین موضوع مدیران این باشگاه را به فکر انداخت که او را به خدمت بگیرند و در روزهای ابتدایی حضورش در این تیم هم توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد اما رفته رفته با افت بسیاری مواجه شد.

راز بزرگ: ژاوی از اول این ستاره را نمی‌خواست

حالا روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است خبر داده که ژاوی از همان ابتدا علاقه‌ای به جذب این ستاره پرتغالی نداشت و ترجیح می‌داد که بارسا بازیکن دیگری را به جای او به خدمت بگیرد. اما شرایط اقتصادی بارسا باعث شد که آنها شرایط جذب بازیکن دیگری را نداشته باشند و ژاوی هم به این نتیجه رسید که به خدمت گرفتن قرضی فلیکس بهتر از این است که هیچ بازیکنی را نگیرد.

عملکرد این بازیکن در چند هفته اخیر باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسا در پایان فصل به گوش برسد و اسپرت هم تاکید دارد که ادامه حضور او در بارسا از اولویت‌های ژوی برای فصل آینده نیست. فلیکس دوست دارد همچنان در این تیم بماند اما برای این کار باید اول اعتماد کادر فنی را جلب کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...