اسلامی: بیانیه مشترک اسفند 1401 پا برجا است


اسلامی: بیانیه مشترک اسفند 1401 پا برجا است

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای، به شکل حرفه‌ای صدای مظلومیت مردم ایران که همیشه صنعت هسته‌ای آن را وارونه جلوه می‌دادند را به اقصی‌نقاط دنیا منتقل کردیم.

«محمد اسلامی » رییس سازمان انرژی اتمی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته گذشته اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان برگزار شد و ۲۲ کشور در این کنفرانس شرکت کردند؛ در این کنفرانس حدود ۶۰۰ مقاله ارایه شد که از میان آن‌ها با وجود تراز علمی بالا، ۴۲۰ مورد پذیرفته شده بود.

وی افزود: در این کنفرانس، حدود ۱۰۰ سخنرانی در کارگروه‌های مختلف را داشتیم که شاید برای اولین بار بود که توانستیم با وجود سیاه‌نمایی‌ها، به شکل حرفه‌ای صدای مظلومیت مردم ایران که همیشه صنعت هسته‌ای آن را وارونه جلوه می‌دادند را به اقصی‌نقاط دنیا منتقل کنیم و فتح بابی شد که دوسالانه کنفرانس بتواند توسط انجمن هسته‌ای کشور برگزار شود.

اسلامی: بیانیه مشترک اسفند 1401 پا برجا است

اسلامی اضافه کرد: در این کنفرانس، آقای گروسی حضور پیدا کرد و سخنرانی داشت و نکته مهم آن این بود که جمهوری اسلامی یک ظرفیت قابل ارایه به جهان است و ظرفیت‌های آن به گونه ای است که در همه بخش‌های مختلف علوم و فنون هسته‌ای، دارای دانشمندان کاردان و با کفایتی است که حرف برای گفتن دارند و دستاوردهای آن‌ها قابل استفاده است.

رییس سازمان انرژی اتمی در تشریح نتیجه مذاکرات با گروسی گفت: بیانیه مشترک اسفند ۱۴۰۱ پا برجا است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رسوایی جدید واکسن‌های فایزر برای نتانیاهو