جهش 12 هزار و 678 درصدی گنگین در یک سال!


سود خالص این دوره مالی ۱۲ ماهه شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان بالغ بر ۴ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان شناسایی شد.

جهش 12 هزار و 678 درصدی "گنگین" در یک سال!

بورس‌نیوز:

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان با سرمایه ثبت شده ۳۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۶ هزار و ۱۱۰ میلیاردتومانی، گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ماهه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۲ خود را در سامانه کدال ثبت کرد. این شرکت در پایان دی‌ماه سال ۱۴۰۲ که پایان سال مالی آن هم است، توانست ۲۶ هزار و ۴۹۸ میلیارد تومان از ارائه خدمات درآمد کسب کند؛ البته حدود ۲۰ هزار و ۵۰۳ میلیارد تومان از درآمد " گنگین " صرف هزینه ارائه خدمات شده است.

درآمد‌های عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته یک هزار و ۵۷۲ درصد افزایش یافت و از طرفی هزینه‌های ارائه خدمات این شرکت فعال در حوزه گردشگری نیز یک هزار و ۳۴۹ درصد زیاد شده است. در مجموع شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان توانست از فعالیت یک‌ساله ۱۴۰۲ خود، ۵ هزار و ۹۹۴ میلیارد تومان سود ناخالص کسب کند که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ حدود ۳ هزار و ۴۲۸ درصد افزایش‌یافته است.

جهش 12 هزار و 678 درصدی "گنگین" در یک سال!

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان در این دوره ۱۲ ماهه موفق به ثبت سود عملیاتی ۶ هزار و ۶۹۰ میلیاردتومانی شد که نسبت به دوره مشابه ۴ هزار و ۵۵۹ درصد افزایش را تجربه کرد؛ اما با کسر هزینه‌های مالی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ از سود عملیاتی، سود خالص این دوره مالی شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان به دست می‌آید که بر اساس این محاسبه صورت‌گرفته، شرکت توانسته است در پایان سال مالی ۱۴۰۲، بالغ بر ۴ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با ۱۲ ماهه سال گذشته حدود ۱۲ هزار و ۶۷۸ درصد افزایش داشته است.

جهش 12 هزار و 678 درصدی "گنگین" در یک سال!

حاشیه سود ناخالص در این دوره ۱۰۰ و حاشیه سود خالص ۷۴ درصد است. تفاوت حاشیه سود خالص و ناخالص در این است که حاشیه سود ناخالص، هزینه‌ها را در نظر نمی‌گیرد. اما در تحلیل حاشیه سود خالص ممکن است چالش دیگری هم وجود داشته باشد که باید به آن‌ها توجه شود.

"گنگین" در پایان دی‌ماه که دوره ۱۲ ماهه خود را سپری کرده است، موفق به ثبت ۳ هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان سود انباشته شده است.

با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی تلفیقی "گنگین" می‌توان دریافت که این شرکت موفق به تحقق ۱۳ هزار و ۸۲۹ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شد. سود محقق شدة هر سهم در دوره مشابه سال گذشته، ۱۰۸ ریال بود.

در انتها در یک نمودار خلاصه شده، صورت سود و زیان شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان را ملاحظه می‌فرمایید.

جهش 12 هزار و 678 درصدی "گنگین" در یک سال!

پایان مطلب

اشتراک گذاری :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش