تصویب موافقتنامه مهم ایران و اندونزی در مجلس


تصویب موافقتنامه مهم ایران و اندونزی در مجلس

اقتصادنیوز: لایحه موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اندونزی به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در جلسه علنی روز چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اندونزی در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان با کلیات و جزئیات این لایحه موافقت کردند.

در جریان بررسی جزئیات لایحه مذکور محسن زنگنه و در ادامه حسینعلی حاجی دلیگانی به ضرورت اصلاح برخی از مواد داخل لایحه به دلیل ضرورت رعایت مواد مندرج در مصوبه برنامه هفتم توسعه و نیز عدم تأیید نهایی این برنامه در شورای نگهبان اشاره کرده و پس از رأی‌گیری در مجلس مقرر شد اصلاحات توسط هیأت رئیسه انجام شود.

خبر مرتبط
امروز در مجلس تصویب شد/ تقویم آموزشی کشور شناور می شود

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - سه‌شنبه - با شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور موافقت کردند.

خبر مرتبط
خبر مهم مجلس برای کارمندان/ ساعت کاری کاهش پیدا می‌کند

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ساعت کاری کارمندان دولت به ۴۰ ساعت در هفته کاهش پیدا کند؛ این مصوبه در صورت تایید شورای نگهبان اجرایی می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم