هیئت ارشد حماس با سید حسن نصرالله دیدار کرد


هیئت ارشد حماس با سید حسن نصرالله دیدار کرد

یک هیئت ارشد از حماس امروز در دیدار با دبیر کل حزب‌الله آخرین تحولات عرصه کل فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر وحدت موضع و ادامه تلاش‌ها جهت رسیدن به اهداف نبرد طوفان الاقصی و پیروزی در این نبرد تاکید کردند.

رسانه‌های لبنانی امروز از دیدار هیئت ارشدی از جنبش حماس به ریاست دکتر «خلیل الحیه» با سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله خبر دادند.

به گزارش تسنیم، یک هیئت ارشد از حماس امروز در دیدار با دبیر کل حزب‌الله آخرین تحولات عرصه کل فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر وحدت موضع و ادامه تلاش‌ها جهت رسیدن به اهداف نبرد طوفان الاقصی و پیروزی در این نبرد تاکید کردند.

بر این اساس سید حسن نصرالله امروز ۱۵ مه ۲۰۲۴ از هیئت رهبری حماس به ریاست دکتر خلیل الحیه و با حضور «محمد نصر» و «اسامه حمدان» از مسئولان ارشد حماس استقبال کرد.

هیئت رهبری حماس در این دیدار با سید حسن نصرالله وقایع و تحولات اخیر در نوار غزه به طور خاص و فلسطین اشغالی به طور کلی و جبهه‌های مختلف حامی غزه را مورد بررسی قرار دادند.

سامی ابوزهری در یک کنفرانس مطبوعاتی با رهبران گروه‌های فلسطینی در تونس اظهار داشت: تا زمانی که رژیم اشغالگر توقف تجاوزات علیه ملت فلسطین را قبول نکند اساساً چرا ما باید وارد مذاکرات شویم؟

این طرف‌ها همچنین درباره روند مذاکرات اخیر مربوط به آتش بس در غزه و نتیجه مواضع سیاسی بین المللی و خیزش‌های دانشجویی در بسیاری از کشورها برای حمایت از غزه گفتگو کردند.

مسئولان حماس و دبیرکل حزب الله همچنین بر وحدت موضع و ادامه تلاش‌های میدانی و جهادی و سیاسی و ملی برای تحقق اهداف شریفی که عملیات طوفان الاقصی به خاطر آن آغاز شد و همچنین رسیدن به پیروزی در سایه فداکاری‌های زیادی که انجام شده تاکید کردند.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه گفت: «ارتش برای نابودی زیرساخت‌های جنبش حماس تلاش می‌کند».

آن‌ها همچنین سطح بالای همکاری و همبستگی میان جبهه‌ها و جنبش‌های محور مقاومت و فداکاری آن‌ها در این راه را ستودند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاخ سفید: هیچ نشانه ای از آمادگی روسیه برای استفاده از سلاح هسته ای نمی بینیم