رویداد فرهنگی استکبارستیزی ویژه دانشجویان خارجی مقیم ایران برگزار می‌شود


رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزشی وزارت کشور، از برگزاری رویداد فرهنگی هنری استکبارستیزی ویژه دانشجویان خارجی مقیم ایران خبر داد و گفت: علاقمندان تا ۳۱ خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

جلیل دارا در گفت و گو با ایران اکونومیست در تشریح برنامه‌های برگزاری این رویداد توضیح داد: معرفی اسطوره های صلح و مقاومت، در جستجوی صلح جهانی، استکبارستیزی، همبستگی برای صلح، مقاومت و عدالت، محورهای این رویداد هستند و بخش‌های رقابتی این رویداد نیز شامل داستان کوتاه، عکس، پادکست و نماهنگ است.

وی یادآور شد: شرکت کنندگان در این رویداد می توانند آثار خود را در قالب زبان های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، پرتقالی، آلمانی و ایتالیایی ارسال کنند.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، آخرین مهلت ارسال آثار از سوی دانشجویان خارجی مقیم ایران را ۳۱ خرداد سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تنها از طریق ایمیل به نشانی Mcsst.moi@gmail.com ارسال کنند.

رویداد فرهنگی استکبارستیزی ویژه دانشجویان خارجی مقیم ایران برگزار می‌شود

بیشتر بخوانید

دارا با بیان اینکه بعد از داوری آثار، مراسم اختتامیه این رویداد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: شرکت کنندگان پس از ارسال آثار باید فرم اطلاعات فردی خود را تکمیل کنند که این فرم پس از ارسال اثر، به ایمیل مخاطب ارسال خواهد شد.

به گفته وی، رویداد فرهنگی هنری استکبارستیزی به همت وزارت کشور و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین وزارت علوم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمیسیون ملی یونسکو، سازمان امور دانشجویان و بنیاد رسانه ای فرهنگی خیام برگزار می شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانگ فنگ iX5 / بهمن خودرو دیگنیتی؛ قیمت، مشخصات فنی و امکانات احتمالی