درآمد 43 میلیارد تومانی تاصیکو در فروردین ماه 


مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "تاصیکو" در این دوره ماهانه برابر با ۷ هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان بوده است.

درآمد 43 میلیارد تومانی "تاصیکو" در فروردین ماه 

بورس‌نیوز:

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین با سرمایه ثبت شده ۶ هزار و ۷۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵۶ هزار و ۲۵ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی سرمایه‌گذاری صدر تامین در فروردین ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

"تاصیکو" در این دوره یک‌ماهه توانست از بخش فروش سرمایه‌گذاری‌های خود، ۴۳ میلیارد تومان درآمد کسب کند؛ این در حالی است که این شرکت در ماه گذشته درآمدی نداشته است.

درآمد 43 میلیارد تومانی "تاصیکو" در فروردین ماه 

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "تاصیکو" در این دوره ماهانه برابر با ۷ هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین در شرکت‌های خارج از بورس برابر با یک هزار و ۳۹۸ میلیارد تومان و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۶ هزار و ۴۹۱ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "تاصیکو" در فروردین‌ماه مربوط به بخش‌های استخراج کانه‌های فلزی و فلزات اساسی بوده است.

درآمد 43 میلیارد تومانی "تاصیکو" در فروردین ماه 

سرمایه‌گذاری صدر تأمین در گزارش فعالیت ماهانه یازدهمین ماه از سال مالی خود (سال مالی منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۷۸ هزار و ۶۸۶ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد یک هزار و ۱۱۲ درصدی را به همراه داشت، لازم به ذکر است که ارزش بازار پرتفوی بورسی سرمایه‌گذاری صدر تامین در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۷۷ هزار و ۸۵۹ میلیارد تومان به مبلغ ۷۸ هزار ۶۸۶ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته یک درصد افزایش را به دنبال داشت.

درآمد 43 میلیارد تومانی "تاصیکو" در فروردین ماه 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...