پاسخ مبهم مدیر یووه: آینده آلگری روی هوا!


پاسخ مبهم مدیر یووه: آینده آلگری روی هوا!

کریستیانو جونتولی، مدیر یوونتوس، واکنش مبهمی به احتمال ادامه همکاری با مکس آلگری برای فصل آینده داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های یوونتوس و آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا به مصاف هم رفته‌اند و کریستیانو جونتولی، مدیر باشگاه یوونتوس، قبل از این بازی اظهار نظر دقیقی درمورد آینده مکس آلگری نداشت.

گفته می‌شود که نتیجه بازی امشب تاثیر زیادی روی آینده آلگری دارد. با این حال جونتولی در گفتگو با اسپورت مدیاست اظهار نظر دقیقی در این مورد نداشت: "امشب یک بازی حساس داریم. پس از راهیابی به لیگ قهرمانان، بازیکنان به هدف صعود به فینال کوپا ایتالیا هم دست پیدا کردند و بنابراین اکنون امیدواریم که قهرمان شویم."

2022354

او درباره اینکه آیا این بازی روی سرنوشت آلگری تاثیری دارد یا خیر، گفت: "ما هنوز به بازار نقل و انتقالات فکر نمی‌کنیم. مشخص است که فصل آینده مسابقات زیادی برگزار می‌شود، ما هنوز باید در مورد وضعیت با مربی و بقیه صحبت کنیم، بنابراین زمان برای آن وجود دارد. قهرمانی همیشه مهم است و رضایت بخش خواهد بود. برد به قهرمانی‌ کمک می‌کند، در فصل جدید به ما انرژی تازه می‌دهد و کمک می‌کند تا به پروژه ایمان داشته باشیم."

قرارداد آلگری در پایان فصل منقضی می‌شود و باشگاه تا به امروز خبری قطعی درباره آینده این مربی اعلام نکرده است. آلگری تا اواسط فصل همراه اینتر در کورس قهرمانی سری A بود اما افت عملکرد تیمش موجب شد تا آن‌ها تنها به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسنده کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکمیل ناکامی النصر در فصل تلخ/ سه‌گانه تاریخی الهلال در شب گریه‌های رونالدو