نساجی عادت باخت را از سرش انداخت


نساجی عادت باخت را از سرش انداخت

نساجی مازندران با ساکت الهامی خود را از قعر جدول جدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در هفته گذشته استقلال خوزستان، حریف مستقیمش را با چهار گل شکست داد تا امیدواری آنها به بقا زیاد شود و با روحیه بهتری آماده سه دیدار آینده بشوند.

نساجی اوضاع وخیمی از همان ابتدای نیم فصل دوم داشت و خیلی زود از آنها به عنوان گزینه سقوط یاد می‌شد، اما با سرمربیگری ساکت الهامی و کمک کادرفنی او، این تیم با شرایط بهتری مسابقات را ادامه داد.

الهامی از هفته هجدهم روی نیمکت نساجی قرار گرفت اما تنها دو روز پیش از دیدار مقابل گل گهر با این تیم قرارداد بسته بود اگر دیدار مقابل گرگهر سیرجان را کنار بگذاریم نساجی تنها سه شکست را تجربه کرده و در تمام این دیدارها مقابل آلومینیوم، ملوان و پرسپولیس دست بالاتر را داشته و آنها را به زحمت انداخته است.

2021559

در باقی رقابت‌ها نیز این تیم روحیه زیادی داشته و با کسب امتیازات، به هر زحمتی که بود خود را از قعر جدول جدا کرد و حالا با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم جای دارد. مصطفی صداقت، حامد شیری، مهدی نظری، شاهرخ بیانی و اشکان نامداری کادرفنی ساکت الهامی هستند که در این هفته‌ها تاثیر زیادی در موفقیت نساجی داشته‌اند‌.

این تیم در پنج هفته اخیر دگرگون شده بازی کرد و از این بازی‌های سخت ده امتیاز گرفت. آنها حالا در دیداری که برای قهرمانی و بقا اهمیت زیادی دارد، آماده بازی حساس برابر استقلال می‌شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مساوی و شکست هایی که بلای جان شدند/ تمام جام های اهدایی استقلال به پرسپولیس!