تیونینگ شوبرت موتوراسپرت برای بی ام و M4


این خودرو به افتخار قهرمانی تیم شوبرت با خودروی بی‌ام‌و در مسابقات DTM...
این خودرو به افتخار قهرمانی تیم شوبرت با خودروی بی‌ام‌و در مسابقات DTM ساخته شده است. تیم مسابقه‌ای «شوبرت موتوراسپرت» برای گرامیداشت قهرمانی خود در مسابقات DTM 2022 یک نسخه خاص از بی‌ام‌و M4 را با نام «DTM Champion Edition» توسعه داده است...

این خودرو به افتخار قهرمانی تیم شوبرت با خودروی بی‌ام‌و در مسابقات DTM ساخته شده است.

تیم مسابقه‌ای «شوبرت موتوراسپرت» برای گرامیداشت قهرمانی خود در مسابقات DTM 2022 یک نسخه خاص از بی‌ام‌و M4 را با نام «DTM Champion Edition» توسعه داده است که با قیمت حدودی ۱۸۳ هزار دلار به فروش می‌رسد.

«شلدون وندر لینده» ،راننده اهل آفریقای جنوبی، موفق شد با تکیه بر یک دستگاه بی‌ام‌و سری ۴ به پیروزی رقابت‌های DTM 2022 دست پیدا کند. طرح بدنه این خودرو با رنگ‌های سیاه، سرخ، سفید و زرد مزین شده بود تا برند اسپانسر این تیم، شل V پاور، را یادآوری کند. شوبرت موتوراسپرت ۹ دستگاه M4 جاده‌ای را توسعه داده است که هم‌اکنون ۳ نمونه آن‌ها دردسترس هستند.

این نمونه خاص که در تصاویر مشاهده می‌کنید نتیجه کار تیم یادشده روی نسخه جاده‌ای M4 است که در طراحی طرح بدنه آن تلاش شده تا رنگ خودروی مسابقه‌ای هم بازآفرینی شود. رنگ سرخ در بدنه این خودرو غالب است اما بخش سمت راست به رنگ زرد مزین شده و گوشه سمت چپ و پایین بدنه و روی کاپوت هم سیاه‌ شده است. بخش‌هایی از درها از رنگ سفید استفاده می‌کنند. بخش‌هایی زیادی از بدنه و کابین هم از فیبرکربن استفاده می‌کنند تا هم روحیه مسابقه‌ای این خودرو را یادآوری کنند و هم آن را خاص جلوه دهند.

از دیگر تغییرات ظاهری این خودرو می‌توان به المان‌های سرخ‌رنگ درون کابین اشاره کرد که رویه صندلی‌ها، پلاک خودرو و لوگوی شوبرت موتوراسپرت را فراگرفته است. یک پلاک DTM هم با نقشه پیست «هاکنهایم رینگ» در مرکز کنسول نصب شده است تا قهرمانی این تیم را یادآوری کند.

M4 DTM شوبرت بر پایه نسخه عادی M4 توسعه پیدا کرده است که خود از یک پیشرانه ۵۰۳ اسب بخاری تویین توربو استفاده می‌کند. این موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی قدرت خود را از طریق جعبه‌دنده ۸ سرعتی خودکار به هر چهارچرخ می‌فرستد. نظر شما درباره M4 DTM شوبرت چیست؟

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید