تنوین 46 میلیارد تومان درآمد کسب کرد!


بیشترین درآمدزایی که شرکت تأمین سرمایه نوین در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ به ثبت رساند مربوط به «درآمد تعهد پذیره‌نویسی» با ۱۶ میلیارد تومان بود.

بورس‌نیوز:
شرکت تأمین سرمایه نوین با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۸۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶ هزار و ۴۴۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های «بازارگردانی، تعهد پذیره‌نویسی و پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» درآمد کسب کند.
شرکت تأمین سرمایه نوین میزان درآمدی که در اولین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۴۶ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت فعال در حوزه تأمین سرمایه در فروردین‌ماه از خدمات خود شناسایی کرد رشد ۱۲ درصدی را نسبت به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ نیز نشان می‌دهد.
بیشترین درآمدزایی که شرکت تأمین سرمایه نوین در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ به ثبت رساند مربوط به «درآمد تعهد پذیره‌نویسی» با ۱۶ میلیارد تومان بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش تعهد پذیره‌نویسی در فروردین‌ماه دربرگیرندة ۳۵ درصد از درآمد ماهانه "تنوین" بود. مابقی درآمد‌هایی که تأمین سرمایه نوین از بخش‌های «بازارگردانی و پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» شناسایی کرد به ترتیب برابر با ۱۶ و ۱۴ میلیارد تومان بود.
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟