پیام مهم کاپیتان به یونایتد: من را نخواهند، می‌روم!


پیام مهم کاپیتان به یونایتد: من را نخواهند، می‌روم!

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، به شایعات منتشر شده درباره آینده‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز از زمان پیوستن به منچستریونایتد به یکی از بازیکنان مهم و درخشان این تیم تبدیل شد و در این فصل هم بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته تا مشخص شود که اهمیت این بازیکن در ترکیب شیاطین سرخ تا چه اندازه زیاد است.

با این حال بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در چند هفته اخیر از احتمال جدایی این ستاره پرتغالی از جمع بازیکنان منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو خبر داده بودند و مدعی شده بودند که این احتمال وجود دارد که او به زودی راهی لیگ عربستان شود.

2019032

فرناندز در گفتگو با خبرنگاران پس از پیروزی برابر نیوکسل در این باره اظهار داشت: «من تا زمانی که باشگاه بخواهد اینجا هستم و احساس می‌کنم که باشگاه هم می‌خواهد که من جزئی از برنامه‌های آینده این تیم باشم. اگر آنها به هر دلیل من را نخواهند، از این باشگاه خواهم رفت و مشکلی وجود ندارد.

چیزی به عنوان عملکرد کاپیتان وجود ندارد و هر نتیجه‌ای که می‌گیریم نتیجه عملکرد تیمی است. من صرفا چون بازوبند دارم فرقی با دیگران ندارم. همیشه با تمام وجود تلاش می‌کنم و ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را برای این باشگاه به نمایش بگذاریم. هیچکس منکر این نیست که ما برای باشگاهی بزرگ بازی می‌کنیم و باید استانداردها را در هر بازی بالا ببریم.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)