پیراهن فصل آینده آرسنال با لوگوی ویژه (عکس)


پیراهن فصل آینده آرسنال با لوگوی ویژه (عکس)

آرسنال از پیراهنش برای رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باقی مانده و تیم‌ها کم‌کم در حال رونمایی از پیراهن‌های جدیدی هستند که قرار است در فصل آینده بر تن ستاره‌هایی که در این لیگ حضور دارند ببینیم و حالا نوبت به آرسنال رسیده است.

2022481

یکی از نکات اصلی پیراهن جدیدی که آرسنال با همکاری آدیداس آن را طراحی و تولید کرده مربوط به لوگوی این باشگاه روی این پیراهن است. آرسنال که در انگلیس به توپچی‌ها معروف است، تصمیم گرفته است که امسال به جای استفاده از لوگوی عادی و همیشگی از لوگوی توپ جنگی استفاده کند.

2022482

این اولین بار پس از فصل ۹۰-۱۹۸۹ است که آرسنالی‌ها دست به چنین کاری می‌زنند و با استقبال خوب و گسترده هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی هم همراه بوده است که از این نوآوری خوشحال شدند و انتظار می‌رود که این پیراهن با فروش بسیار خوبی هم همراه شود.

2022483

آدیداس تاکید کرده است که از جدیدترین تکنولوژی ممکن برای تولید این پیراهن و سبکی آن استفاده کرده و خطوط معروف آدیداس روی آستین این پیراهن هم جلوه خاص و زیبایی به آن بخشیده است. پیراهن اول آرسنال با قیمت ۸۰ پوند در سایت رسمی این باشگاه در دسترس هواداران قرار گرفته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سکوت تارتار درباره جذب ستاره سپاهان