نگرانی رئال: اعجوبه برزیلی نیامده مصدوم شد


نگرانی رئال: اعجوبه برزیلی نیامده مصدوم شد

اندریک، ستاره برزیلی جدید رئال مادرید، به دلیل مصدومیت شدید از ترکیب پالمیراس بیرون رفت و باعث نگرانی مدیران رئال مادرید شد.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اندریک در ترکیب پالمیراس باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی این بازیکن را زیر نظر بگیرند و به جذب او امیدوار باشند اما این رئال مادرید بود که توانست خیلی زود با او به توافق برسد و این بازیکن قرار است از فصل آینده در ترکیب این تیم میدان برود.

این ستاره برزیلی در حال حاضر به صورت قرضی در پالمیراس مانده و در ترکیب این تیم توپ می‌زند اما در جریان بازی شب گذشته تیمش برابر ایندیپندنته دل واله در دقیقه ۶۰ دچار مصدومیت شدید شد و نتوانست به حضورش در زمین ادامه دهد و با تشخیص کادر پزشکی از زمین بیرون رفت.

2022462

اندریک در حالی زمین را ترک کرد که قادر نبود راه برود و با برانکارد به بیرون برده شد و این موضوع و تصاویر منتشر شده از شرایط او باعث شده است که هواداران رئال در شبکه‌های اجتماعی هم نسبت به وضعیت او ابراز نگرانی و ناراحتی کنند.

هنوز مشخص نیست که شرایط این بازیکن به چه صورت است و مصدومیتش تا چه حد جدی است یا تا چه زمانی باید دور از میادین باشد، اما رئالی‌ها امیدوار هستند که مصدومیت جدی برای او رخ نداده باشد و بتواند خیلی زود به اردوی پیش فصل این تیم اضافه شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قهرمانی پرتابگر ایران در مسابقات نیجریه