خط پایان نزدیک است/ بایرن در آستانه توافق با مربی اخراجی!


خط پایان نزدیک است/ بایرن در آستانه توافق با مربی اخراجی!

همه چیز نشان می‌دهد بعد از دو ماه تلاش برای یافتن مربی جدید، بایرن با مربی اخراجی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، آیا مربی اخراجی بایرن، مربی جدید این تیم است؟ نشانه‌های فزاینده ای وجود دارد که نشان می‌دهد توماس توخل فصل بعد نیز سرمربی خواهد بود. مکس ایبرل، مدیر ورزشی جدید بایرن، می‌تواند عامل تعیین کننده باشد.

جست‌وجوی مربی جدید برای بایرن در حال حاضر یک وقایع نگاری پر از پیچ و خم‌های عجیب و غریب است اما پایان آن می‌تواند همه چیز را تحت الشعاع قرار دهد.

همان‌طور که شواهد نشان می‌دهند، مربی جدید همان کسی است که در واقع دو ماه و نیم پیش آن را کنار گذاشته بود.

2020156

عصر سه‌شنبه، توخل با مشاور و ایجنت خود اولاف ماینکینگ، احتمال ادامه کار را مورد بحث قرار داد. یک روز بعد، ماینکینگ در دفتر باشگاه حاضر شد و با سران بایرن مذاکره کرد.

آنها فقط برای نوشیدن قهوه ملاقات نکرده بودند، بلکه بحث‌هایی در مورد اینکه آیا توماس توخل تمایل دارد با توجه به اتفاقات ماه‌های اخیر فصل بعد نیز روی نیمکت باشد یا خیر صورت گرفت. به نظر مذاکره اولیه مثبت پیش رفته است.

این در حالی است که اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن، اخیرا در چند مصاحبه شدیدا از توخل انتقاد کرده و قطع همکاری با او را منطقی دانسته بود. در این بین اما نقش ایبرل در ابقای توخل تعیین کننده است چرا که او نقشی در برکناری توخل نداشت و بعد از تصمیم باشگاه مدیر ورزشی بایرن شد. ایبرل توخل را ابقا خواهد کرد؟


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...