شهرداری مشهد: در پی سیل روز گذشته، «هیچ» آسیبی به زیرساخت های شهری وارد نشده است!


شهرداری مشهد: در پی سیل روز گذشته، «هیچ» آسیبی به زیرساخت های شهری وارد نشده است!

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، پس از وقوع سیل وحشتناک روز گذشته در مشهد و ورود حجم زیاد سیلاب به مناطق شهری، این سوال در ذهن شهروندان شکل می گیرد که تا چه میزان به زیرساخت های شهری از جمله...

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، پس از وقوع سیل وحشتناک روز گذشته در مشهد و ورود حجم زیاد سیلاب به مناطق شهری، این سوال در ذهن شهروندان شکل می گیرد که تا چه میزان به زیرساخت های شهری از جمله آسفالت، پل ها، معابر و... آسیب وارد شده است؟

محسن رحیمی عنبران، مدیر روابط عمومی معاونت عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد در گفت و گو با رکنا ضمن تاکید بر این موضوع که در پی سیل روز گذشته، «هیچ» آسیبی به زیرساخت های شهری وارد نشده است، گفت: طبق اعلام فرمانداری، فقط 70 خانه در بلوار سپاه به علت ورود سیلاب دچار خسارت هایی بین 10 الی 70 درصد شده اند. از آنجایی که روز قبل، ستاد مدیریت بحران، هشدار سطح نارنجی هواشناسی را داده بود، شهرداری مشهد به طور کامل برای این موضوع آمادگی داشت. اینکه این سیل، تلفات داشت و آبگرفتگی هایی نیز ایجاد کرد، ناشی از این بود که سیل از کوه جاری و وارد محدوده مسکونی و بزرگراهی شده بود.

وی در ادامه تاکید کرد: فیلم هایی که در آن دیده می شود که تعداد زیادی از خودروها را آب می برد نیز فقط مربوط به دو کوچه بود که در آن کوچه ها، آب از کوه سرازیر شده بود. آنچه از دیروز آسیب دیده بود، تنها یک پست فشار قوی برق بود که باعث اتصالی و قطع برق منطقه شده بود.

او در پایان گفت: فقط یک تقاطع غیرهمسطح در مشهد دچار آبگرفتگی شد که از قضا این اتفاق، کمک زیادی به مهار سیل کرد چراکه حجم زیادی از آب در آن جمع شد و از ورود آن به سایر محدوده ها جلوگیری کرد که بعد از آرام شدن شرایط، آن آب نیز تخلیه شد. در حال حاضر نیز مسیرها باز است و رفت و آمد در جریان است.


شهرداری مشهد: در پی سیل روز گذشته، «هیچ» آسیبی به زیرساخت های شهری وارد نشده است!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مرگ یک معدنچی در «آبنیل جنوبی» کرمان