آرنولد شوارتزنگر راز به دست آوردن ثروت میلیون دلاری‌اش را فاش کرد


آرنولد شوارتزنگر راز به دست آوردن ثروت میلیون دلاری‌اش را فاش کرد

سرمایه گذاری در املاک سود چشمگیری را برای شوارتزنگر به ارمغان آورد و به او اجازه داد تا با خرید و فروش استراتژیک املاک، به سرعت ثروت جمع کند. او روی افزایش ارزش املاک سرمایه‌گذاری کرد و از طریق تلاش‌هایش در این زمینه تبدیل به یک میلیونر شد.

آرنولد شوارتزنگر، با بازیگری و بدنسازی به شهرت رسید اما چنان‌که خودش اعتراف کرده پیش از آنکه نامش بر سر زبان‌ها بیفتد هم مرد بسیار ثروتمندی بود. او به لطف سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات میلیونر شد و در این مسیر خود را مدیون راهنمایی‌های یک زن می‌داند.

به گزارش روزیاتو، شوارتزنگر ماه گذشته در مصاحبه با گرنت کاردون، غول املاک و مستغلات و کارآفرین، موفقیت مالی خود پیش از شهرت را به یک زن مشاور املاک لبنانی به نام اولگا نسبت داد.

اولگا که بنا به توصیف آرنولد هم‌قد دنی دویتو، (هم‌بازی آرنولد در فیلم کمدی «دوقلوها») بود، به او توصیه کرد که در خرید و اجاره ملک سرمایه‌گذاری کند، به ویژه یک آپارتمان شش واحدی، که شوارتزنگر آن را به قیمت ۲۴۰ هزار دلار در دهه ۱۹۷۰ خریداری کرد. دو سال بعد، او ساختمان را به قیمت ۴۰۰ هزار دلار فروخت و سود قابل‌توجهی به دست آورد.

سرمایه‌گذاری در املاک سود چشمگیری را برای شوارتزنگر به ارمغان آورد و به او اجازه داد تا با خرید و فروش استراتژیک املاک، به سرعت ثروت جمع کند. او روی افزایش ارزش املاک سرمایه‌گذاری کرد و از طریق تلاش‌هایش در این زمینه تبدیل به یک میلیونر شد.

شوارتزنگر بر اهمیت استقلال مالی و تنوع کسب درآمد تاکید کرد. او با اشاره به غیرقابل پیش‌بینی بودن صنعت سرگرمی، نسبت به آسیب‌پذیری مالی افرادی که برای امرار معاش صرفاً به فعالیت هنری خود وابسته هستند، ابراز نگرانی کرد.

سفر شوارتزنگر به سوی موفقیت مالی از طریق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات بر ارزش برنامه‌ریزی مالی استراتژیک و تنوع بخشیدن به آن تاکید می‌کند.

تنوع عملکرد او در قامت یک بازیگر، همراه با سرمایه‌گذاری‌های اولیه‌اش در زمینه املاک، به ثروت خالص ۴۵۰ میلیون دلاری کنونی‌اش کمک کرده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

«جن گیر» جدید در راه است