مرگ همزمان و تلخ پدر و پسر کرمانشاهی / همه شوکه شدند


مرگ همزمان و تلخ پدر و پسر کرمانشاهی / همه شوکه شدند

به گزارش رکنا، محمد بخشی روز پنجشنبه اظهار کرد: ساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح امروز مأموریتی مبنی بر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای محمدآباد واقع در کمربندی جنوبی هرسین توسط مرکز فوریت‌های...

به گزارش رکنا، محمد بخشی روز پنجشنبه اظهار کرد: ساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح امروز مأموریتی مبنی بر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای محمدآباد واقع در کمربندی جنوبی هرسین توسط مرکز فوریت‌های پزشکی استان به مرکز ۱۱۵ این شهرستان اعلام شد.

وی افزود: پس از حضور تیم های اورژانس در محل مشخص شد که مدتی از مرگ این ۲ شهروند گذشته است و تلاش های تیم اورژانس برای احیای آنها نیز بی نتیجه بود.

بخشی خاطرنشان کرد: جسد این افراد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی تاکید کرد: همشهریان مراقب باشند و سیستم‌های گرمایشی را مورد بررسی قرار دهند تا از بروز چنین حوادث هولناکی جلوگیری شود.

مسوولان، بارها نسبت به افزایش تلفات مسمومیت با گاز در شرق استان هشدار داده و اعلام کرده اند که مردم مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از گازگرفتگی را داشته باشند.

مرجع ارائه آمار جانباختگان و تعیین علت فوت در قربانیان مسمومیت با گاز منواکسید پزشکی قانونی است و بررسی این امر در آزمایشگاه های تخصصی پزشکی قانونی انجام می شود و در همان روز نتیجه آزمایش مشخص می شود.

آمار مرگ و میر به علت مسمومیت ناشی از گازگرفتگی در شهرستان های هرسین، سنقر و کنگاور بالا است و کارشناسان می گویند استفاده از وسایل گاز سوز غیر استاندارد و تک شعله ها در خانه ها بیشترین علت این مرگ و میرها است.

شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد.


مرگ همزمان و تلخ پدر و پسر کرمانشاهی / همه شوکه شدند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟