تفکر دانش بنیان باید به نفع مردم و در راستای پیشرفت کشور باشد


تفکر دانش بنیان باید به نفع مردم و در راستای پیشرفت کشور باشد

چهل و هشتمین نشست ستاد ارتقای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رییس دانشگاه در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت، با اشاره به حمایت مجموعه دانشگاه از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت افزود: تفکر دانش بنیان باید به نفع مردم و در راستای پیشرفت کشور باشد.

دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه طرح ها و ایده های بسیاری در حوزه سلامت پیشنهاد می شود، ادامه داد: ایده ها و طرح های شرکت های دانش بنیان باید جامع، کامل و کاربردی و همگام با مسیر خودکفایی کشور باشد.

او با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در پیشرفت و سرافرازی روزافزون کشور گفت: اعتبارات باید برای مردم و کشور هزینه شود و شرکت های دانش بنیان نیز پیش از تولید محصولات، باید نیازهای جامعه را شناسایی و برای رفع آن تفکر کنند، مسوولان نیز لازم است برای رفع دغدغه ها و چالش های این شرکت ها تلاش کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست اقدامات ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در راستای تقویت و توسعه این شرکت ها برای تولید محصولات سلامت محور را مورد بررسی قرار داد.

در این نشست درخواست دو شرکت دانش بنیان در خصوص ارتقای سیستم شبیه ساز آنژیوگرافی و نرم افزار تحت وب توانبخشی شناختی از راه دور برای افراد مبتلا به زوال عقل از سوی مجریان این طرح ها نیز ارایه شد.

دکتر «محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری و مدیران ارشد دانشگاه دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند که در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ارتقای فعالیت ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی پرداختند.

چهل و هشتمین نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت، صبح امروز پنجشنبه، بیستم و هفتم اردیبهشت 1403، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور رییس دانشگاه برگزار شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)