واکنش علیرضا بیرانوند به حاشیه جنجالی


واکنش علیرضا بیرانوند به حاشیه جنجالی

دروازه‌بان شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس نسبت به شایعه عدم حضورش در فیفادی به دلیل مصدومیت واکنش نشان داد.

واکنش علیرضا بیرانوند به حاشیه جنجالی

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا بیرانوند که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بار دیگر به ترکیب سرخ‌ها بازگشته، اکنون تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم طی سه بازی آتی قرار داده است.

در گزارش آمده است:بیرانوند که در فیفادی قبلی دچار آسیب‌دیدگی شده بود تا مدتی از ترکیب تیمش دور بماند، به تازگی و از بازی مقابل سپاهان شرایط همراهی تیم را به دست آورده و طی سه بازی مقابل سپاهان، نساجی و هوادار تهران بار دیگر در ترکیب تیم قرار گرفته است.

اکنون اما شایعاتی در فضای مجازی علیه شماره یک ملی پوش پرسپولیس شکل گرفته که باعث شد برخلاف وعده‌ای که برای سکوت تا پایان بازی‌های این فصل و قهرمانی تیمش داده بود، نسبت به آن واکنش نشان دهد.

بیرانوند بعد از اطلاع از شایعه مربوط به مصدومیت دوباره‌اش و غیبت احتمالی در فیفادی پیش رو و لیست تیم ملی، به این موضوع واکنش نشان داده و گفت: من در جام جهانی ۲۰۳۰ هم غایب نیستم چه برسد به فیفادی پیش رو!

شماره یک ملی‌پوش و باتجربه پرسپولیس با رد شایعه مصدومیتش مدعی شد که با قدرت در ادامه مسیر در ترکیب سرخ‌ها کار را دنبال خواهد کرد و در صورت صلاحدید کادرفنی آماده رقابت در فیفادی پیش رو نیز خواهد بود./ ورزش سه


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)