با این اتحاد، بهترین جام ملت‌های آسیا را برگزار کردیم؛/ یک زن وارد حوزه ریاست در کنفدراسیون فوتبال آسیا شد


با این اتحاد، بهترین جام ملت‌های آسیا را برگزار کردیم؛/ یک زن وارد حوزه ریاست در کنفدراسیون فوتبال آسیا شد

شیخ سلمان نسبت به عملکرد اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا بسیار رضایتمند است.

به گزارش "ورزش سه"، سی و چهارمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا پنجشنبه در بانکوک پایتخت کشور تایلند برگزار شد و فدراسیون‌های عضو این کنفدراسیون، دو نام جدید را برای ورود به کمیته اجرایی فوتبال اسیا برای سال‌های 2023 تا 2027 انتخاب کردند.

میگونا محمدالیوف از تاجیکستان به عنوان مسئول کمیته اجرایی AFC در منطقه مرکزی این قاره و چانگ مونگ گیو از کره جنوبی به عنوان مسئول کمیته اجرایی منطقه شرق آسیا انتخاب شدند.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با تبریک گفتن به این دو نفر، تاکید کرد: به نمایندگی از خانواده بزرگ فوتبال آسیا به این دو نفر تبریک می‌گویم و در مورد موفقیت آنها در این مسئولیت، مشتاقانه منتظر فرا رسیدن مراسم سال بعد هستم.

همچنین در این مراسم پیشنهاد‌های دریافت شده از سمت اعضای این کنفدراسیون برای اصلاح/حذف مواد 32.8 و 32.9 در اساسنامه AFC به جمع‌بندی رسیدند و این مورد تصویب شد.

شیخ سلمان در این مورد گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا گام‌های بزرگی در زمینه حکمرانی خود برداشته و باید از انجمن‌های عضو و فدراسیون‌های منطقه‌ای به‌خاطر فداکاری همیشگی‌شان برای تحکیم پایه‌های محکمی که در یک دهه گذشته با هم ساخته‌ایم تشکر کنم. من دوست دارم به شما اطمینان دهم که ما هرگز موضع خود را بدیهی نمی‌گیریم. این پایه‌های قوی و این اتحاد، راه را برای ما در مسیر ارائه بهترین جام ملت‌های آسیا تا کنون هموار کرده است و در ادامه انقلابی در بازی باشگاهی آسیا در دهه آینده ایجاد خواهد کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سال درخشان ستاره‌ها با انتقال‌های بزرگ؛/ پایان خوش لژیونرها با جام طارمی، شلیک آزمون