ژاوی: کسی به من چیزی نگفته، قطعا فصل بعد هم هستم


ژاوی: کسی به من چیزی نگفته، قطعا فصل بعد هم هستم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید هیچ یک از مدیران باشگاه از صحبت‌های او ناراحت نیستند و برای فصل بعد حتما به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و ششم لالیگا به مصاف آلمریا رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد. در این بازی فرمین لوپز موفق شد هر دو گل بارسا را به ثمر برساند و ستاره تیمش بود.

ژاوی هرناندز در نشست خبری روز گذشته درمورد شرایط اقتصادی بد باشگاه صحبت کرد و مدعی شد که آن‌ها بازیکنانی خوبی نخریده‌اند و نمی‌توانند یک تیم رقابتی باشند.

این حرف ژاوی باعث عصبانیت خوان لاپورتا و دکو شده و رئیس و مدیر بارسلونا امشب در ورزشگاه حضور پیدا نکردند و از نزدیک تماشاگر این بازی نشدند.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، پس از بازی در این مورد گفت: "تمام چیزی که دیروز گفتم این بود که وضعیت اقتصادی ما در بهترین شرایط نیست. ما سعی می‌کنیم همراه با باشگاه برای جذب بازیکنان کار کنیم. با شروع آن، ما سعی خواهیم کرد که امیدوار باشیم و عناوین را در فصل آینده کسب کنیم."

2022753

بازی؟

ما در طول بازی خیلی راحت عمل می‌کردیم. قدرت کافی را نداشتیم و باید در نیمه اول گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم.

عصبانیت باشگاه؟

باشگاه بعد از صحبت‌های دیروزم چیزی به من نگفته است. رابطه بین ما تغییر نکرده است. دیروز فقط آنچه را که به آن فکر می‌کنم، گفتم.

فصل آینده؟

من برای فصل آینده بسیار هیجان‌زده‌ام. آماده شروع پیش فصل هستم. ما روی برنامه‌ریزی تیم با دکو کار می‌کنیم. در مورد آینده‌ام در فصل بعدی آرام هستم و این چیزی است که به دکو و لاپورتا گفتم.

2022752

آیا 100 درصد فصل آینده سرمربی بارسلونا خواهید بود؟

کاملاً همینطور است. کار کردن برای بهترین باشگاه جهان باعث افتخار است و ما می‌خواهیم عناوین را کسب کنیم. هیچکس از اطرافیانم به من نگفته است که ترک باشگاه بهترین گزینه است. تمام همکارانم برای فصل آینده بسیار هیجان‌زده هستند. می‌خواهیم در سوپرکاپ بازی کنیم، می‌خواهیم برای قهرمانی فصل آینده رقابت کنیم. ما می‌خواهیم دوباره عناوین را به‌دست آوریم.

شایعات؟

من شایعات را درک می‌کنم. محیط اطراف باشگاه همیشه همینطور است. اما نه، من آرام و آماده شروع فصل بعدی هستم. گفتم که فصل آینده برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهیم کرد، اما باید درک کنیم که این شرایط آسان نیست.

آیا کار کردن در این شرایط ارزش دارد؟ آیا احساس حمایت می‌کنید؟

هیچکس به من نگفته که لیاقت ادامه دادن را ندارم. ما برای فصل آینده بسیار هیجان‌زده هستیم. من میل به رقابت و مبارزه دارم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کافو: / ده‌روسی می‌داند چه مسئولیتی بر دوش دارد!