برندان راجرز باید او را تعویض می‌کرد/ دلخوری جالب کلوپ از بازیکنی که سیتی را قهرمان کرد!


برندان راجرز باید او را تعویض می‌کرد/ دلخوری جالب کلوپ از بازیکنی که سیتی را قهرمان کرد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فاش کرد که چرا جیمز مدیسون، بازیکن تاتنهام، را دوست ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ با خنده اعلام کرد چون معتقد است قهرمانی سال 2019 لیورپول در لیگ برتر به‌خاطر جیمز مدیسون از دست رفته، این بازیکن را دوست ندارد.

پنج سال پیش، یورگن کلوپ با هدایت لیورپول با پپ گواردیولا با هدایت منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت داشت. در یک بازی حساس ونسان کمپانی بهترین گل دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند تا امید قهرمانی قرمزها را از بین ببرد.

2022750

با گل کمپانی در بازی حساس مقابل لسترسیتی، ورزشگاه اتحاد از هیجان تماشاگران منفجر شد و پپ گواردیولا به دومین قهرمانی لیگ برتر با منچسترسیتی در پیدا کرد.

سیتی آن فصل با یک امتیاز بیشتر نسبت به لیورپول قهرمان لیگ برتر شد و ظاهراً کلوپ همچنان از مدیسون کینه‌ دارد، چرا که او نتوانست مانع از ضربه زدن کمپانی به سمت دروازه لسترسیتی شود!

کلوپ در بخشی از مصاحبه جدیدش با پادکست رِدمَن گفت: "واقعا خوشحالم آن لحظه که کمپانی با توپ ضربه زد سکته نکردم چون دقیقا چنین احساسی داشتم. دقیقاً به یاد دارم که چگونه روی مبل دراز کشیده بودم و با خودم می‌گفتم که "مدیسون مسیر او را ببند، مسیر او را همین حالا ببند."

2022748

از آن زمان من مدیسون را دوست ندارم. من آن روز از دست برندان راجرز عصبانی بودم چون باید مدیسون را از زمین خارج می‌کرد، او خسته بود. لستر در نیمه اول واقعاً خوب بازی کرد و بعد از آن باید گل می‌زد. این فقط یک احساس شخصی است، من با مدیسون مشکلی ندارم، اما وقتی او را می‌بینم... و دوباره او را آخر هفته گذشته دیدم!"


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیرانوند و شیرجه بلند برای عدد 13 (عکس)