نمی‌توانم بگویم حتما فینالیست می‌شویم/ نویدکیا: فصل بعد ریخت و پاش نمی‌کنم!


نمی‌توانم بگویم حتما فینالیست می‌شویم/ نویدکیا: فصل بعد ریخت و پاش نمی‌کنم!

سرمربی مس رفسنجان معتقد است تیمش برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی تلاش خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، محرم نویدکیا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور در جام حذفی و صعود به جمع چهار تیم پایانی در نشست خبری حضور یافت و درباره اتفاقات بازی صحبت کرد.

مشروح صحبت‌های نویدکیا را در ادامه می‌خوانید:

**نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کردیم
ما یک مقدار در نیمه اول در بحث تاکتیک‌‌مان تغییر ایجاد کردیم. ما در اکثر بازی‌ها از جلو پرس می‌کردیم، ولی در این بازی ترجیح دادیم از عقب‌تر پرس کنیم. برنامه‌ریزی کردیم و خواستیم انرژی‌مان را تقسیم کنیم و اجازه دهیم تراکتور مالکیت داشته باشد. در نیمه دوم اما فوتبال خوبی بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. سعی کردیم از جلو پرس و از فضاهای کناری استفاده کنیم. فکر می‌کنم موفق هم بودیم.

**می‌توانستیم بازی را از دست بدهیم
شاید می‌توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم. از آن طرف هم می‌توانستیم بازی را از دست بدهیم، ولی خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم.

ویدئو: 332982

**ریسک زیادی نکردیم
در وقت‌های اضافه هم در بهترین زمان به گل رسیدیم. بعد از آن نیز طبیعی بود که تراکتور فشار زیادی بیاورد، ولی تا جایی که توانستیم سعی کردیم فضای مرکزی را ببندیم و تا حدودی هم موفق بودیم. واقعاً تراکتور بازی قابل قبولی انجام داد، به ویژه در وقت‌های اضافه. ما ریسک زیادی نکردیم و سعی کردیم از گل‌مان محافظت کنیم. خدا را شکر بازی خوبی بود و فکر می‌کنم بازی جذابی را به نمایش گذاشتیم.

**خطای پنالتی؟
صحبت شما را قبول دارم، چون از نظر روحی و روانی تراکتور اُفت شدیدی کرد و برای ما حس خیلی خوبی بود و توانستیم انرژی بیشتری بگیریم. حالا اینکه خطا بود یا نه، برایم مهم نیست، اما با نظر شما موافقم.

**بازیکنان از قبل طلبکار بودند
در فوتبال همیشه اعتقاد دارم سرمربی موظف است از بازیکنانش دفاع کند. بحث من فقط پول امسال نیست، چون یک مبالغی گرفتیم. مشکل این است که چند بازیکن‌مان از فصل قبل طلبکار بودند و اصرار داشتند این پول را بگیرند. جا دارد از مدیران باشگاه تشکر کنم که خیلی تلاش کردند و امروز طلب سال قبل را دادند و خیال بچه‌ها راحت شد. از این بابت خیلی خوشحالم که از بازیکنانم دفاع کردم.

2017249

**با باشگاه درباره فصل بعد صحبت کردم
در مورد سال بعد باید بگویم ما قراردادی با هم داریم. یک بندی هم در قرارداد داریم که اگر باشگاه یا من دوست نداشته باشیم خیلی محترمانه از هم جدا شویم. با مدیران باشگاه صحبت کردم، یک بودجه نرمال باشد، نه پول خیلی زیاد. من مخالف ریخت و پاش زیاد هستم، چون مطمئنم کسی با ریخت و پاش به موفقیت نمی‌رسد. اگر بتوانند یک بودجه نرمال که یک تیم خوب درست کنیم، تأمین کنند امکان دارد درباره آینده با هم بحث کنیم. اگر این اتفاق نیفتد، نه (نمی‌مانم) چون من عادت دارم تیمی داشته باشم که برای رتبه‌های بالای جدول رقابت کند. برای نیفتادن رقابت نمی‌کنم، چون خیلی لذتی برای این کار ندارم.

**قهرمانی در جام حذفی؟
وقتی تیمی می‌تواند استقلال، تراکتور و پیکان را حذف کند باید برایش احترام قائل شویم. اینکه من بگویم حتماً به فینال می‌رسیم و قهرمان می‌شویم درست نیست. باید واقع‌بینانه صحبت کنیم. باید اول ببینیم بازی ما با آلومینیوم کجاست و بعد درباره آن صحبت کنیم. بچه‌های ما لیاقتش را دارند. از وقتی آمدم آنها تمام تلاش‌شان را می‌کنند. امیدوارم همینطور شانس‌ها را از دست ندهیم و تلا‌ش‌مان را به کار بگیریم تا به مراحل بالاتر برسیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ستاره بدشانس پرسپولیس در انتظار جشن قهرمانی