همیشه مدیون تراکتور هستم/ نوشی صوفیانی: حامد لک وقت تلف نکرد


همیشه مدیون تراکتور هستم/ نوشی صوفیانی: حامد لک وقت تلف نکرد

داوود نوشی صوفیانی امیدوار است همراه با مس رفسنجان عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کند‌.

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی صوفیانی که امروز در دیدار مس رفسنجان برابر تراکتور روی نیمکت ذخیره حضور داشت، پس از پایان بازی گفت: نمی‌دانم خوشحال باشم یا ناراحت. چون از این تیم رزق و روزی‌ام را درمی‌آورم، خوشحالم اما چون بچه آذربایجان هستم، از باخت تراکتور ناراحت شدم. پرچم تراکتور همیشه بالا بوده و انشالله از این به بعد هم همیشه موفق باشد.

او درباره شعارها و اتفاقات پس از پایان بازی اظهار داشت: تراکتور تیم بزرگی است و همیشه مقام آورده و در آذربایجان و ایران خیلی طرفدار دارد. تراکتور شانس داشت که در جام حذفی هم یک مقام بیاورد و ناراحت شدند. بالاخره هواداران همیشه دوست دارند تراکتور ببرد اما این بازی با باخت‌شان تمام شد و ناراحت بودند.

گلر مس در خصوص عملکرد لک و زمین خوردن‌های او توضیح داد: فشار بازی واقعا زیاد بود و شرایط حامد هم از زمانی که آقا محرم آمده، خوب بوده است.‌ او امروز هم واقعا خوب گلری کرد. شرایط بازی باعث آن اتفاقات شد. می‌دانید که بازی سخت و سنگین بود.

نوشی صوفیانی که توسط هواداران تراکتور تشویق شده بود، در این باره عنوان کرد: این لطف هواداران است. من همیشه مدیون تراکتور بودم و هستم، چون شهر من است و واقعا دوستش دارم. نظر لطف‌شان بوده است.

او در پایان در مورد شانس قهرمانی مس در جام حذفی گفت: من بازی با تراکتور را خیلی سخت می‌دیدم اما خدا را شکر از این مرحله سخت عبور کردیم. انشالله یک قرعه خوب بخورد. من با تراکتور قهرمان جام حذفی شده‌ام و دوست دارم با مس هم این اتفاق بیفتد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...