سامسونگ تست رابط کاربری One UI برای گوشی گلکسی S24 FE را آغاز کرد


سامسونگ تست رابط کاربری One UI برای گوشی گلکسی S24 FE را آغاز کردتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه انتشار شایعات درباره گوشی گلکسی S24 FE اخیرا شدت بیش‌تری پیدا...

سامسونگ تست رابط کاربری One UI برای گوشی گلکسی S24 FE را آغاز کرد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

انتشار شایعات درباره گوشی گلکسی S24 FE اخیرا شدت بیش‌تری پیدا کرده و این دستگاه اگرچه هنوز ماهیت مادی پیدا نکرده است؛ اما ظاهرا در آینده بالاخره به بازار عرضه شد. اطلاعات جدیدی که امروز در فضای مجازی منتشر شده است نیز به همین موضوع اشاره دارد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط یک افشاگر در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده است؛ اولین نسخه آزمایشی رابط کاربری One UI برای گلکسی S24 FE امروز بر روی سرور فریم‌ور سامسونگ ظاهر شده است. این فریم‌ور دارای شماره ورژن S721BXXU0AXE3 / S721BOXM0AXE3 / S721BXXU0AXE3 بوده و با توجه به اطلاعات پیش‌تر تائید شده به‌نظر می‌رسد که شناسه SM-S721B متعلق به نسخه اروپایی گلکسی S24 FE است.

چنان‌چه سامسونگ به تازگی اولین نسخه آزمایشی One UI برای گلکسی S24 FE را بر روی سرورهای خود آپلود کرده باشد؛ در این‌صورت به احتمال زیاد تا موعد رونمایی از این گوشی هنوز زمان قابل‌توجهی باقی مانده است. اما در حال حاضر می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ عرضه گوشی گلکسی S24 FE را در دستور کار خود قرار داده است.

پیش‌تر شایعه شده بود که این گوشی در اواخر سال 2024 یا حتی تابستان امسال معرفی خواهد شد. با توجه به تاریخ رونمایی رسمی از سایر دستگاه‌های سری فن ادیشن به‌نظر می‌رسد که رونمایی دستگاه‌ جدید در اواخر سال 2024 سناریویی محتمل‌تر خواهد بود. با این‌حال سامسونگ در گذشته نیز کاربران را غافلگیر کرده و این‌بار نیز شاید گلکسی S24 FE زودتر از موعد زمانی مقرر روانه بازار شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایموجی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی و امکانات بیشتر در iOS 18