اجلاس بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار می‌شود


اجلاس بین‌المللی بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان در غزه از روز شنبه -٢٩ اردیبهشت - در تهران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایران اکونومیست، اجلاس بین‌المللی بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان در غزه از روز شنبه -٢٩ اردیبهشت - با حضور اساتید، صاحب‌نظران و حقوق‌دانان از ایران و ١۶ کشور جهان و نمایندگان سازمان‌های فعال در دفاع از حقوق ملت مقاوم و سربلند فلسطین آغاز به کار می‌کند.

این اجلاس به مدت ۴ روز در پنج نشست از روز شنبه تا سه‌شنبه به ترتیب در دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار خواهد شد.

افتتاحیه رسمی و نشست حقوقی اول از ساعت ١٠ صبح روز شنبه -٢٩ اردیبهشت- در دانشگاه الزهرا (س) با هدف سنجش نقض حقوق بشر در غزه و تعهدات جامعه بین المللی و سپس در ادامه همایش حقوقی با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و کانون وکلای دادگستری تهران برگزار خواهد شد.

روز یکشنبه - ٣١ اردیبهشت - نشست حقوقی دوم در دانشگاه عالی دفاع ملی و همچنین همایش حقوقی در ستاد حقوق بشر قوه قضاییه برگزار می شود.

روز دوشنبه - اول خرداد - علاوه بر نشست حقوقی سوم که در دانشگاه تهران برگزار می‌شود یک نشست حقوقی (چهارم) هم در دانشگاه شهید بهشتی و همچنین همایش حقوقی با موضوع محوری اجلاس به میزبانی معاونت حقوقی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

اجلاس بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار می‌شود


در روز سه‌شنبه - دوم خرداد - و آخرین روز اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز میزبان نشست حقوقی پنجم خواهد بود و یک دادگاه مجازی در کاخ دادگستری تهران توسط دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار خواهد شد و عصر همان روز آیین اختتامیه اجلاس به میزبانی مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار خواهد شد.

اجلاس بین‌المللی بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان در غزه همسو با اهداف دانشگاه‌ها مجامع علمی فرهنگی و حقوق بشری و در راستای پاسداشت مقام انسانیت، بزرگداشت ایستادگی محور مقاومت، همدردی با مردم مظلوم و مقتدر غزه به ویژه زنان و کودکان، با حضور حقوقدانان ایران و کشورهای فلسطین، روسیه، برزیل، اندونزی تونس، الجزایر، پاکستان، اردن، لبنان، عراق، سوریه، نیجریه، کنیا، زیمبابوه و اوگاندا به مدت ۴ روز در تهران برگزار می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

«خرمشهر کو جهان‌آرا»؛ روایتی از زندگی محمد جهان‌آرا