ناامیدی لاپید از پیروزی در جنگ /تأکید بر تغییر دولت اسرائیل عملی می‌شود؟


ناامیدی لاپید از پیروزی در جنگ /تأکید بر تغییر دولت اسرائیل عملی می‌شود؟

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گفت: پیش از این ارگانی را جایگزین حماس کنیم و آن را تغییر دهیم، باید دولت اسرائیل را عوض کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یائر لاپید گفت: با دولت کنونی هرگز در جنگ پیروزی نخواهیم شد.

وی افزود: آن پنج نفر نظامی در جبالیا کشته شدند، محلی که [قبلا] گفته بودیم آن را به تصرف کردیم.

لاپید دیروز چهارشنبه نیز کابینه نخست‌وزیر صهیونیستی را فاسد خواند و گفت که این رژیم با کابینه فاسد کنونی راه به جایی نمی‌برد.

وی در انتقاد از حمله صهیونیست‌ها به کامیون‌های حامل کمک‌های امدادی برای نوار غزه نیز تاکید کرد: حمله به کامیون‌های امدادی حمله مستقیم به امنیت اسرائیل و روابط بین‌المللی تل‌آویو است.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز با انتقاد شدید از سیاست‌های کابینه نتانیاهو گفته بود که توافق مبادله اسیران مهم‌تر از حمله به شهر رفح در جنوب نوار غزه است.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برابر با ۶ می ۲۰۲۴ نیز به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است و بدین ترتیب، رفح شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل در تمامی مناطق خود از جمله مناطق مسکونی بوده و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها دروازه ارتباط با جهان خارج را به روی فلسطینیان ساکن نوار غزه بست.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آبی ها به دنبال قهرمانی در غیاب 2 مدافع استقلال / ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان!