استقلالی‌های جدید تیم ملی کدام بازیکنان هستند؟


استقلالی‌های جدید تیم ملی کدام بازیکنان هستند؟

استقلال درحالی با نتیجه یک بر صفر و با گل ایمان سلیمی تیم فولاد را شکست داد که برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی با حضور در استادیوم آزادی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

استقلالی‌های جدید تیم ملی کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش راهبرد معاصر. از آنجایی که به اردوی خرداد ماه تیم ملی نزدیک می شویم، کادر فنی تیم ملی در بازی های مهم و تیم های مدعی حضور پر رنگ تری دارد. اعضای کادر فنی تیم ملی بعد از تماشای بازی تیم پرسپولیس در برابر هوادار این بار در استادیوم آزادی حاضر شدند و به تماشای بازی استقلال در برابر فولاد نشستند. این مسابقه درنهایت با یک گل به سود تیم استقلال خاتمه یافت.

اعضای کادر فنی تیم ملی گزارش های فنی خود را از این دو بازی به امیر قلعه نویی ارایه دادند و خبرهای رسیده حاکی از آن است که این گزارش ها ممکن است؛ منجر به دعوت از بازیکنان جدید به خصوص استقلالی ها شود.

یکی از بازیکنانی که زمزمه دعوت از وی به اردوی تیم ملی از استقلال به گوش میرسد، زبیر نیک نفس است. بازیکنی که در تعطیلات زمستانی در لیست فروش استقلال قرار گرفته بود اما وقتی باشگاه نتوانست بازیکن جدید بگیرد، این بازیکن را برگرداند. این بازیکن در بازی های اخیر و بعد از مصدومیت مهدی مهدی پور حضور پر رنگ در ترکیب استقلال داشته و با بازی های خوبی که از خود به نمایش گذاشت، به تدوام صدرنشینی آبی ها کمک کرد.

تیم ملی خرداد ماه باید بازی های خود را در مقدماتی جام جهانی با تیم های ازبکستان و هنگ کنگ انجام دهد./ خبر ورزشی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...