سونامی در بارسلونا: قول و قرارهای لاپورتا و ژاوی بهم خورد


سونامی در بارسلونا: قول و قرارهای لاپورتا و ژاوی بهم خورد

خوان لاپورتا از اظهارات ژاوی در چهارشنبه گذشته به شدت عصبانی شده و همین وضعیت عجیبی را در بارسلونا پدیده آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، تنها سه هفته پس از اینکه ژاوی بعد از دیدار با خوان لاپورتا تایید کرد روی نیمکت بارسلونا می‌ماند، ارتباط میان این دو به دلیل اتفاق جدیدی شکرآب شده است. علت آن اظهارات مربی تیم در آستانه بازی پنجشنبه این هفته مقابل آلمریا بود. در این اظهارات، مربی به وضعیت حساس باشگاه پرداخت که به او اجازه نمی‌دهد خریدهایی را که دوست دارد، انجام دهد.

این اظهارات صمیمانه و واقع‌بینانه بود، اما مورد پسند ارکان اصلی باشگاه قرار نگرفت. لاپورتا همیشه سعی داشت باشگاه را باشکوه نشان دهد و علی‌رغم لحظات بدی که باشگاه می‌گذراند، همیشه وعده موفقیت و کسب عناوین را می‌دهد. ژاوی اما حقیقت را گفته و برای اولین بار با وضعیت واقعی باشگاه را توصیف کرده است.

ویتور روکه و رئال مادرید

آن‌ها همچنین بخشی دیگر از اظهاراتی را که ژاوی در آن درباره ویتور روکه صحبت کرده بود، نپسندیدند. مربی گفت که انتظار نمی‌رفت این بازیکن برزیلی در ژانویه به باشگاه بیاید و اگر او بازی نکرده به این دلیل است که بازیکنان دیگر، جلوتر از او بودند.

در این بخش رئیس باشگاه معتقد است که ژاوی خواسته فراتر از وظایفش در باشگاه تصمیم‌گیری کند چون تصمیم خرید این بازیکن با باشگاه بود. لاپورتا همچنین از این صحبت ژاوی که در نشست خبری اعلام کرد آن‌ها نمی‌توانند با رئال مادرید رقابت کنند، به شدت ناراحت است. رئیس در واقع از کمبود جاه‌طلبی ژاوی عصبانی است.

2022760

تغییر وضعیت

خشم لاپورتا قابل توجه است. او تغییر صحبت‌های مربی‌ای را که همین چند روز پیش به او گفته بود، حاضر است فصل آینده برای همه عناوین بجنگد را درک نمی‌کند. رئیس باشگاه معتقد است که موضع فعلی ژاوی با آنچه در ملاقات قبلی گفته بود، یکسان نیست: او به لاپورتا یک چیز گفته و مقابل رسانه‌‌ها حرفش را پس گرفته است.

غیبت در آلمریا

لاپورتا و دکو به آلمریا سفر نکردند، شرایطی که باعث شد رسانه‌ها شک بیشتری به تیره شدن روابط مربی و باشگاه داشته باشند. باشگاه اعلام کرد که لاپورتا به دلیل مشکلات برنامه‌ریزی برای بازی آلمریا تیم را همراهی نکرده است. درست مثل مدیر ورزشی که در پرتغال حضور داشت. جالب اینجاست که رافا یوسته هم مانند همیشه به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد.

2022759

ژاوی: می‌مانم

ژاوی پس از بازی گفت‌: "آن‌ها به من چیزی نگفته‌اند. رابطه تغییر نمی‌کند. همه چیز عادی است. آنچه را که فکر می‌کنم واقعی است، گفتم. ما برای همه عناوین می‌جنگیم و من جاه‌طلبی و اشتیاق دارم اما شرایط آسان نیست. واقعیت ما را تغییر نمی‌دهد. کاملا مطمئن هستم که من فصل آینده مربی خواهم بود. امیدوارم همچنان افتخار حضور در این باشگاه را داشته باشم. برای کسب عناوین جاه‌طلبی دارم اما بهترین شرایط ممکن وجود ندارد."

واکنش شدیدی نخواهیم دید

با وجود این اتفاقات، عواقبی وجود نخواهد داشت. این پنجشنبه گفته شد که رئیس باشگاه حاضر است مربی را اخراج کند، اما مارکا گزارش می‌دهد که چنین احتمالی به ذهن لاپورتا و دکو نرسیده است. آن‌ها از اظهارات مربی خوششان نیامد، اما نه تا آن حد که او را اخراج کنند. ژاوی به نوبه خود در کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد مطمئن است که فصل آینده مربی خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آیتور کارانکا:/ با آن قهرمانی سرنوشت رئال عوض شد