هوملس و گورتسکا چگونه متوجه خروج از لیست آلمان شدند؟/ واکنش شدید ستاره بایرن به حذف از یورو


هوملس و گورتسکا چگونه متوجه خروج از لیست آلمان شدند؟/ واکنش شدید ستاره بایرن به حذف از یورو

متس هوملس و لئون گورتسکا واکنش‌های متفاوتی به خط خوردن از لیست آلمان برای حضور در یورو 2024 از خود نشان داده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد با توجه به وضعیت لئون گورتسکا، هافبک بایرن مونیخ و متس هوملس، مدافع دورتموند، گزارشی درباره اطلاع این دو بازیکن از عدم دعوت به تیم ملی آلمان جهت شرکت در رقابت‌های یورو 2024 منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید:

- مونیخ، 10:59 صبح: لئون گورتسکا با سر پایین مخفیانه به محل تمرین بایرن می‌رود.

186 دقیقه بعد و 477 کیلومتر به سمت شمال غربی...

- دورتموند، ساعت 2:05 بعد از ظهر: متس هوملس برای حضور در جلسه تمرینی با خودروی شخصی به سمت زمین دورتموند می‌روند.

این دو ستاره سرشناس‌ترین قربانیان فهرست جدید یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان هستند.

سرمربی تیم ملی روز پنجشنبه در برلین گفت: "من با هر دوی آن‌ها گفت‌وگوهای طولانی داشتم، آن‌ها بسیار ناراحت هستند که قابل درک است. من به عنوان یک مربی باشگاهی، مشکلات زیادی داشتم که به بازیکنان بگویم مثلا اجازه بازی در بازی‌های مهم را ندارند. گفتن چنین چیزی به بازیکنی که در مسابقات قهرمانی اروپا آن هم به میزبانی کشورش برگزار می‌‌شود، تأثیر متفاوتی دارد. غمگین بودن آن‌ها قابل درک است. صحبت‌های بدی نداشتیم اما مشخص است صحبت‌های دلپذیرتری در زندگی وجود دارد.

2022767

بر اساس اطلاعات بیلد، واکنش گورتسکا به ویژه بسیار احساسی بود. این هافبک در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی برای بایرن به نمایش گذاشته بود. از نظر آماری او با 6 گل و 8 پاس گل بهترین فصل خود را سپری می‌کند.

اتفاق تلخ: گورتسکا تا قبل از اعلام فهرست، رویای قهرمانی اروپا را در سر می‌پروراند، همیشه امیدوار بود که ناگلزمان با او تماس بگیرد و با خوشحالی قبل از تصمیم‌گیری، درخواست ملاقات شخصی کرد. این درخواست رد شد و هنگامی که ناگلزمان روز سه‌شنبه به او خبر دعوت نشدنش را اطلاع داد، واکنش او شدیدتر شد...

در همان روز سرمربی تیم ملی با هوملس تماس گرفت. همانطور که او در پادکستش گزارش داد، هوملس در حال تماشای یک بازی بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بود: "در واقع دقیقاً در همان لحظه تماسی دریافت کردم که اینجا به تفصیل درباره آن صحبت نمی‌کنیم. درست در همان لحظه اول صبح که دوست داری سه‌شنبه را طور دیگری شروع کنی..."

2022768

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فلیک، توماس مولر خودش را در بارسا پیدا کرد