آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های گلکسی A33 و گلکسی A73 منتشر شد


آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های گلکسی A33 و گلکسی A73 منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه سامسونگ اخیرا انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های...

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های گلکسی A33 و گلکسی A73 منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

سامسونگ اخیرا انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های میان‌رده خود را آغاز کرده و امروز دو گوشی دیگر نیز آپدیت مربوط به آخرین نسخه پوسته اندرویدی سامسونگ را دریافت کردند. این دو دستگاه، گلکسی A33 و گلکسی A73 نام دارند.

انتشار به‌روزرسانی مخصوص سامسونگ گلکسی A73 با شناسه ساخت A736BXXU7EXDC هم‌اکنون در کشور مالزی آغاز شده است. این آپدیت از حجم 2.6 گیگابایتی برخوردار بوده و پچ امنیتی ماه آوریل 2024 را در خود جای داده است. به‌نظر می‌رسد که استفاده از پچ امنیتی ماه آوریل در به‌روزرسانی One UI 6.1 برای دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ به امری متداول تبدیل شده است.

با توجه به اینکه هم‌اکنون در اواسط ماه مه قرار داریم؛ لذا عدم به‌کارگیری پچ امنیتی ماه مه 2024 امری تاسف‌بار قلمداد می‌شود. اما حداقل فرآیند عرضه به‌روزرسانی آغاز شده و کاربران با وجود از دست دادن برخی امکانات، چیزهای جدیدی را نیز به‌دست خواهند آورد.

از سوی دیگر عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A33 نیز در کشور سنگاپور آغاز شده است. این آپدیت دارای شماره ساخت A336EDXU8EXDD بوده و بالغ بر 2 گیگابایت حجم دارد. بنابراین توصیه می‌شود تا کاربران به محض اتصال به شبکه اینترنت پایدار نسبت به دانلود و نصب این به‌روزرسانی اقدام نمایند.

آپدیت‌های ارائه شده برای گلکسی A73 و گلکسی A33 فاقد هرگونه ویژگی اکوسیستم Galaxy AI هستند و این پدیده چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد. قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی ضمن معرفی گوشی‌های خانواده گلکسی S24 در ماه ژانویه امسال عرضه شدند. این قابلیت‌ها تاکنون صرفا برای برخی مدل‌های رده بالا سامسونگ طی سالیان گذشته ارائه شده‌اند و به‌نظر می‌رسد که شرایط حداقل برای مدتی به همین منوال باقی خواهد ماند.

بنابراین چنان‌چه تاکنون بر این باور بوده‌اید که خریداری گوشی‌های رده بالا سامسونگ ضروری نبوده و مدل‌های میان‌رده نیز به‌خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود و از طرفی مایل به استفاده از ویژگی‌های Galaxy AI هستید؛ در این‌صورت بایستی معادلات ذهنی خود را تغییر دهید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کیس جدید Lian Li با طراحی عجیب؛ کارت گرافیک در جلو و کولر در عقب!