آمار شهدای فلسطینی اعلام شد


آمار شهدای فلسطینی اعلام شد

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۵ هزار و ۳۰۳ نفر رسیده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهرف وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۵ هزار و ۳۰۳ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۷۹ هزار و ۲۶۱ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۴جنایت و کشتار را در نوار غزه مرتکب شده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهادت ۳۱ و زخمی‌شدن ۵۶ نفر را در پی داشته است.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)