تصاویر گوشی گلکسی M35 انبوهی از جزییات آن را فاش کرد؛ با باتری قدرتمند و 6000 میلی آمپر ساعت


تصاویر گوشی گلکسی M35 انبوهی از جزییات آن را فاش کرد؛ با باتری قدرتمند و 6000 میلی آمپر ساعت

سامسونگ این روزها مشغول آماده سازی نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود در سری گلکسی M است و قرار است آن را با عنوان گلکسی M35 روانه بازار کند. تا به امروز اطلاعات محدودی از این گوشی هوشمند منتشر شده بود اما ساعاتی پیش تصاویری کامل از این گوشی در...

سامسونگ این روزها مشغول آماده سازی نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود در سری گلکسی M است و قرار است آن را با عنوان گلکسی M35 روانه بازار کند. تا به امروز اطلاعات محدودی از این گوشی هوشمند منتشر شده بود اما ساعاتی پیش تصاویری کامل از این گوشی در دسترس قرار گرفت که طراحی آن را به طور کامل نشان می‌دهد. همچنین امروز ظرفیت باتری این گوشی هوشمند فاش شد.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی M35 که هم اکنون توسط سامسونگ در حال تولید است نسخه‌ای تغییر یافته از گوشی گلکسی A35 باشد. اطلاعاتی که به تازگی توسط یک منبع خبری موثق و مطمئن منتشر شده است شامل تصاویری از تمامی وجه‌های این گوشی‌ هوشمند است که طراحی صورت گرفته توسط سامسونگ را به خوبی نشان می‌دهد. اطلاعات منتشر شده توسط این گزارش شامل برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این گوشی همچون ظرفیت باتری نیز هست.

Samsung-Galaxy-M35-2.jpg

براساس گزارش Sammobile، کاربر شناخته شده توییتر و دنیای گوشی‌های هوشمند یعنی Evan Blass به تازگی تصاویری را از گوشی گلکسی M35 منتشر کرده است که طراحی صورت گرفته برای آن را از زوایای مختلف فاش می‌کند. این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که این گوشی قرار است در سه رنگ مختلف آبی، نقره‌ای و سبز روانه بازار شود.

با توجه به تصاویر منتشر شده باید گفت که گوشی گلکسی M35 از طراحی مشابه‌ای نسبت به محصولات نسل جدید سامسونگ بهره می‌برد. در پنل اصلی این گوشی یک نمایشگر با حاشیه‌های نسبتاً زیاد دیده می‌شود که در بالای خود یک بریدگی دایره‌ای شکل دارد تا دسترسی به دوربین سلفی را ممکن کند. طبق انتظار در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که سنسورهای آن به صورت عمودی و در زیر یکدیگر در کنار فلش LED قرار گرفته‌اند.

یکی از تفاوت‌های مهم این گوشی با گلکسی A35، مربوط به پنل پشتی آن است. در حالی که در گوشی گلکسی A35 از پنل شیشه‌ای و براق برای قسمت پشت استفاده شده بود به نظر می‌رسد پنل پشتی گوشی گلگسی M35 از جنس پلاستیک طراحی شده است. این موضوع سبب شده است براقی این پنل نیز کمتر به چشم بخورد. تصاویر منتشر شده همچنین نشان می‌دهند که خطوطی افقی بر روی پنل پشتی این گوشی نیز کشیده شده است. به نظر می‌رسد این تغییرات با هدف کاهش قیمت تمام شده و افزایش ارزش خرید این گوشی صورت گرفته است.

Samsung-Galaxy-M35-3.jpg

Samsung-Galaxy-M35-1.jpg

دیگر اطلاعات منتشر شده از سوی Evan Blass تایید می‌کند که گوشی گلکسی M35 دارای یک باتری قدرتمند و با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی است. به این ترتیب باید گفت که ظرفیت باتری این گوشی چیزی در حدود 1000 میلی آمپر ساعت از گوشی گلکسی A35 بیشتر است. باید دید این افزایش ظرفیت چگونه به شارژدهی بهتر این گوشی کمک خواهد کرد.

گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است نشان می‌دهد که گوشی گلکسی M35 در هنگام عرضه دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD+ یا 2220 در 1080 پیکسلی خواهد بود. نرخ بروزرسانی 120 هرتزی در بخش نمایشگر، تراشه اگزینوس 1380، شش گیگابایت حافظه رم، سیستم عامل اندروید 14، دوربین سه‌گانه مجهز به سنسورهای 50، 5 و 2 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی هوشمند است.

سری گوشی‌های گلکسی M سامسونگ همیشه نسخه‌ای با ارزش خرید بیشتر از گوشی‌های سری گلکسی A بوده‌اند. انتظار می‌رود این موضوع در مورد گوشی گلکسی M35 نیز صدق کند و آن با قیمت کمتری نسبت به گوشی گلکسی A35 روانه بازار شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...