بیمارستان 300 تخت خوابی رازی قائمشهر افتتاح شد


بیمارستان 300 تخت خوابی رازی قائمشهر افتتاح شد

نماینده عالی دولت در شهرستان قائمشهر خبر داد: بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائمشهر بزرگترین طرح بیمارستانی مازندران با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا، جواد مولایی قرا گفت: در دور دوم سفر استانی ریاست محترم جمهور و هئیت دولت به استان مازندران، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائمشهر بزرگترین طرح بیمارستانی مازندران که انتظار و مطالبه ۱۷ ساله ی مردم شهرستان بوده است، با حضور دکتر ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور و هئیت دولت و همچنین حضرت آیت الله معلمی نماینده محترم مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم، دکتر یوسف نوری استاندار مازندران و سایر مدیران استانی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: مجتمع آموزشی روستای خرماکلا شهرستان قائمشهر هم یکی دیگر از پروژه هایی بود که با حضور ریاست محترم جمهور و هئیت دولت افتتاح شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر در خاتمه از ریاست محترم جمهور و هئیت دولت بابت عنایت و حضور پر برکت شأن در شهرستان قائمشهر که بارقه ی امید، کار و تلاش را در دل مردم، مضاعف کرد، تشکر کرد.

مولایی قرا همچنین از استاندار مازندران و مجموعه مدیران استانی و شهرستانی و مشارکت آحاد مردم شهرستان در همکاری برای به ثمر رساندن پروژه های بزرگ و بر زمین مانده ی شهرستان، قدردانی کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فواید و مضرات چای و قهوه