ری را ایمن ترین خودرو گروه صنعتی ایران خودرو در راه بازار


ری را ایمن ترین خودرو گروه صنعتی ایران خودرو در راه بازار

در آستانه عرضه تجاری کراس اور جدید ایرانی موسوم به "ری را"، ایران خودرو در حال انجام آخرین مراحل ارزیابی کیفیت و صحه گذاری این محصول می باشد. مدیرعامل این گروه صنعتی بزرگ در جریان روند تولید آفلاین ری را که از بهمن ماه سال گذشته...

در آستانه عرضه تجاری کراس اور جدید ایرانی موسوم به "ری را"، ایران خودرو در حال انجام آخرین مراحل ارزیابی کیفیت و صحه گذاری این محصول می باشد. مدیرعامل این گروه صنعتی بزرگ در جریان روند تولید آفلاین ری را که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده، قرار گرفت تا از نزدیک شاهد فرایند نهایی سازی این خودرو پیش از عرضه رسمی آن باشد.

ری را به عنوان نخستین کراس اوور ایرانی که در آستانه تجاری سازی قرار دارد، منطبق با 85 استاندارد طراحی شده و از لحاظ فناوری با سطح بالایی از تجهیزات ایمنی و رفاهی همراه است. این خودرو با شمارگان تولید مناسب عرضه خواهد شد و قابلیت ارتقا به استانداردهای بین المللی آینده را نیز دارا می باشد.

طبق آخرین آزمون های تصادف از جلو، جانب و عقب که در مرکز تست اروپایی انجام شده، ری را ایمن ترین محصول تولید داخل لقب گرفته است. ایمنی این خودرو مرهون طراحی به روز بدنه، استفاده از ورق های فولادی با استحکام بالا و تولید با کیفیت در خطوط پیشرفته بدنه سازی اختصاصی این محصول می باشد.

ری را ایمن ترین خودرو گروه صنعتی ایران خودرو در راه بازارری را

مشخصات فنی ری‌را

ایران خودرو ری را را به عنوان رقیب کراس‌اوورهای کوچک چینی به بازار معرفی کرده است. این خودرو نسخه ایرانی‌شده پژو 2008 به شمار می‌رود. با این حال، تفاوت‌های عمده‌ای با پژو 2008 دارد و تنها از لحاظ ابعاد با آن یکسان است.

ری را از موتور 1.7 لیتری توربوشارژر با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن‌متر بهره می‌برد که قدرتمندتر از رقبای چینی است. گیربکس آن نیز 6 سرعته خودکار است. شتاب صفر تا صد آن حدود 11 ثانیه و حداکثر سرعت 195 کیلومتر در ساعت برآورد می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی آن حدود 7.3 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

از نظر طراحی، ری را از الگوهای روز دنیا پیروی می‌کند. چراغ‌های اصلی در سپرها قرار گرفته‌اند و چراغ‌های روی کاپوت نقش دی‌لایت را ایفا می‌کنند. نمای جانبی آن اسپرت و کشیده است و سقف مشکی‌رنگ به جذابیت آن می‌افزاید. در عقب نیز چراغ‌ها در بخش مشکی‌رنگ جای گرفته‌اند.

در داخل کابین، دو کلاستر 12 اینچی لمسی برای اطلاعات و سیستم سرگرمی تعبیه شده است. تنظیمات تهویه نیز از دکمه‌های فیزیکی و کنترلرهای چرخان برخوردار است. از تجهیزات ایمنی و رفاهی مانند کیسه‌های هوا، سیستم‌های کمکی رانندگی، سانروف، صندلی‌های برقی و سیستم صوتی قدرتمند بهره می‌برد.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت خودروهای جدید و نسخه های پیشرفته